در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

هدفون بی‌ سیم اپل مدل ایرپاد 2

Apple AirPod 2

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع اتصال : بی سیم

✔رابط : بلوتوث

✔نوع آهن ربا : نئودیمیومی

✔فرکانس پاسخگویی : ۲ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز

✔عمر باتری : ۵ ساعت پخش موسیقی

✔نشانگر LED : دارد

✔اقلام همراه : AirPods - باکس شارژ هدفون - کابل لایتنینگ

✔اگر تعداد بیشتری نیاز دارید تماس بگیرید

دسته بندی: smsheadphons
3,970,000
تومان 3,600,000 تومان تومان 370,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع اتصال : بی سیم

✔رابط : بلوتوث

✔نوع آهن ربا : نئودیمیومی

✔فرکانس پاسخگویی : ۲ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

کمپانی بزرگ اپل در بهار سال 2019 و پس از 3 سال اقدام به معرفی و آماده سازی نسل جدید ایرپاد نسل 2 در بازار کرد. ایرپاد نسل دوم از برخی لحاظ از نسل اول خود که در سال 2016 به بازار عرضه شد بهبود یافته است از جمله کیفیت صدا، روند اتصال سریع به آیفون و دستگاه‌های دیگر و همچنین ظرفیت باتری آن.

Apple AirPod 2 از لحاظ ابعاد و اندازه تغییر قابل توجهی نسبت به نسل اول نکرده است و با همان سایز و اندازه آماده عرضه به بازار شده است.

کمپانی اپل در توسعه و طراحی این ایرپاد منحصر به فرد، علاوه بر بالا بردن ظرفیت باتری، از ابزارهایی برای بهبود کیفیت صدا نیز استفاده کرده است. کاربرانی که به تازگی ایرپاد 2 را خریداری کرده‌ و اقدام به انتشار تجربه استفاده از آن در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند، بر این ادعا هستند که نسل دوم هندزفری بی‌ سیم شرکت اپل کیفیت صدای بسیار بهتری نسبت به نسل اول دارد.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که برای مقایسه کیفیت صدای ایرپاد 2 با نسل اول اقدام به پخش آهنگی از گروه Daft Punk کرده‌اند که طی آن مشخص شده که کیفیت صدای نسل دوم این محصول نسبت به نسل اول بسیار بهتر و واضح‌ تر است. گفتنی است که تا پیش از این آهنگ‌های Daft Punk برای تست بسیاری از هندزفری‌ ها و اسپیکرهای مختلف مورد استفاده قرار می‌ گرفت که دارای صدای زیر و بم مختلف است و برای این کار بسیار مناسب است. تراشه H1 به کار رفته در ایرپاد 2 که جای خود را به تراشه W1 داده باعث می‌ شود تا کیفیت صدا و روند انتقال صدا از دستگاه‌ های مختلف به ایرپاد افزایش پیدا کند.

پس می توان نتیجه گیری کرد که کیفیت صدای ایرپاد 2 برای پخش صدای موسیقی بسیار مناسب تر از نسل اول خودش است. برخی از کاربران نیز اعلام کرده‌ اند که ایرپاد 2 حتی کیفیت صدای بهتری نسبت به هندزفری‌ های بلوتوثی اصلی تولید شده توسط شرکت جبرا دارد. اپل در توسعه و طراحی ایرپاد 2 علاوه بر سیستم شارژ رسانی و باتری با ظرفیت‌ تر کیفیت صدای در حال پخش برای موسیقی‌ ها را نیز بهینه‌ تر کرده است تا از آن طریق کاربران بتوانند به موسیقی‌ ها با کیفیت بالاتری دسترسی داشته باشند.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه