در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مودم روتر N300 بی‌ سیم ADSL2+ دی-لینک مدل DSL-124

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت 4 پورت LAN، وضعیت اینترنت وضعیت روشن خاموش

بودن دستگاه و وضعیت‌های WLAN , DSL

رابط ارتباطی : پورت اترنت RJ-45 LAN , پورت RJ-11

دارای کلید ریست

دارای گارانتی سه ساله آونگ

✔ ابعاد:30 × 115 × 160 میلی‌متر

✔ :رابط پورت اترنت RJ-45 LAN، پورت RJ-11

✔ مدل:دکمه‌ روشن/خاموش دستگاه (Power Switch)

✔ تعداد:دکمه‌ روشن/خاموش وای فای (Wireless On/Off Button)

✔ جنس:کلید ریست (بازگشت به تنظیمات اولیه) دستگاه

✔ :دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت 4 پورت LAN، وضعیت اینترنت وضعیت روشن خاموش بودن دستگاه و وضعیت‌های WLAN, DSL

✔ :دارای کیفیت خدمات (QoS)

✔ سرعت انتقال داده:300 مگابیت بر ثانیه (300Mbps)

✔اگر تعداد بیشتری نیاز دارید تماس بگیرید

تومان 650,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت 4 پورت LAN، وضعیت اینترنت وضعیت روشن خاموش

بودن دستگاه و وضعیت‌های WLAN , DSL

رابط ارتباطی : پورت اترنت RJ-45 LAN , پورت RJ-11

دارای کلید ریست

دارای گارانتی سه ساله آو...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
 دی لینک DSL-124 یک مودم ADSL همراه با یک روتر بی‌سیم در یک دستگاه است که قادر می‌باشد اطلاعات را با سرعت 300 مگابیت در ثانیه انتقال دهد. DSL-124 یک محصول قابل اطمینان و مقرون به صرفه است که عملکرد بسیار خوبی هم دارد و برای استفاده در منزل و یا دفاتر کوچک و معمولی اداری ایده‌آل است. این مودم-روتر به شما این امکان را می‌دهد تا اینترنت پرسرعت خود را به‌صورت یکسان با چندین دستگاه و یا کاربر مختلف به دو صورت بی‌سیم و باسیم به اشتراک بگذارید. این محصول عملکرد بسیار خوبی در هر دو نوع اتصال بی‌سیم و باسیم دارد و به دلیل بهره‌بری از استاندارد بی‌سیم N قادر است اطلاعات را با سرعت 300 مگابیت در ثانیه انتقال دهد، همچنین با تمام دستگاه‌های بی‌سیم که دارای استانداردهای 802.11b/g/n باشند سازگاری کامل دارد. این مودم-روتر با تمامی سرویس دهنده‌های اینترنت در ایران، سازگار است و با استاندارد +ADSL2 انتقال داده‌ها از طریق اینترنت را با سرعت دانلود 24 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 1 مگابیت در ثانیه را فراهم می‌سازد. این مدل دارای دو عدد آنتن خارجی با قدرت 5dBi است که قابلیت پوشش‌دهی بسیار خوبی هم دارند. DSL-124 چهار پورت شبکه(LAN) دارد و با تمامی سیستم‌عامل‌های مختلف و رایج کار می‌کند و به‌راحتی تنظیم می‌شود درضمن کار کردن با این محصول بسیار ساده و آسان است. 
اگر به قسمت پشت مودم-روتر دی لینک 2740u نگاه کنید، از سمت راست اولین چیزی که به چشم می‌خورد آنتن سمت چپ دستگاه است که قدرت آن 5dBi است. در کنار آنتن می‌توانید محل اتصال آداپتور برق را بیابید که وظیفه تأمین برق دستگاه را دارد. در کنار شیار اتصال آداپتور کلید روشن و خاموش کردن محصول قرار دارد و در کنار آن نیز دو کلید دیگر که کلید پایینی برای روشن و خاموش کردن اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) است. 
در بالای کلید روشن و خاموش کردن اتصال بی‌سیم کلید WPS قرار دارد. WPS که مخفف عبارت WiFi Protected Setup می‌باشد، یک روش استاندارد و ساده شده برای برقراری ارتباط بین مودم-روتر با دیگر دستگاه‌های سرویس گیرنده بی‌سیم مانند لپ‌تاپ، گوشی موبایل، تبلت، کارت شبکه بی‌سیم و... است . این مودم-روتر برای امنیت بی‌سیم و دسترسی کاربران از رمزنگاری‌های WPA, WPA2, WEP استفاده می‌کند و قابلیت پشتیبانی از روش‌های رمزنگاری داده‌ای را هم دارد. همانطور که گفتیم مودم-روتر DSL-124دارای کلید WPS است که تنظیمات امنیتی بی‌سیم را بسیار ساده می‌سازد، همچنین دارای کلید روشن و خاموش کردن اتصال بی‌سیم نیز می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان از دسترسی‌های غیرمجاز و یا اتصال دستگاه‌های بی‌سیم دیگر به شبکه، به‌صورت دستی جلوگیری کرد. این مودم-روتر بستری امن و مطمئن را با به‌کارگیری فایروال و کیفیت سرویس (QoS) برای برقراری ارتباطات صوتی، دانلود انواع فایل‌ها و انجام بازی‌های رایانه‌ای بر روی اینترنت، برای شما فراهم می‌کند. همچنین دارای فایروال، کنترل دسترسی کاربر و سیستم اولویت‌بندی انتقال داده‌ها نیز می‌باشد.
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید.

 

 
 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه