در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قهوه فوری نسکافه مدل گلد 100G

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

تهیه شده از بهترین دانه‌های قهوه

✔ وزن:100 گرم

✔ :برای تهیه 50 فنجان نسکافه

✔ :محصول کشور اندونزی

✔ :تهیه شده از بهترین دانه‌های قهوه

✔ :دارای سیب سلامت

دسته بندی: هایپر مارکت
تومان 55,400 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

تهیه شده از بهترین دانه‌های قهوه

✔ وزن:100 گرم

✔ :برای تهیه 50 فنجان نسکافه

✔ :محصول کشور اندونزی

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
قهوه فوری یا قهوه آماده یا پودر قهوه ، یک نوشیدنی به دست آمده از دانه‌های قهوه به عمل آمده و فرآوری شده‌است. قهوه فوری را به صورت تجاری با یکی از روش‌های خشک‌کردن انجمادی یا خشک کردن پاششی تولید می‌کنند، که می‌توان با بازگرداندن رطوبت، آن را آماده مصرف نمود.[۱] قهوه فوری به صورت مایع غلیظ نیز تولید می‌شود که به آن قهوه محلول می گویند. در برخی مناطق ایران، قهوه فوری را با نام نسکافه(نشانی تجاری برای نوعی قهوه فوری است متعلق به شرکت نستله) می شناسند. از مزایای قهوه‌های فوری می‌توان به سرعت آماده‌سازی (به راحتی در آب گرم حل می‌شود)، وزن و حجم کم جهت حمل و نقل در مقایسه با دانه قهوه (برای آماده‌سازی همان مقدار آشامیدنی) و عمر مفید طولانی اشاره کرد. هر چند اگر قهوه فوری در محل خشک نگهداری نشود، قابلیت فاسد شدن (پوسیدگی و از بین رفتن) را دارد.
طرزتهیه :
مواد لازم :
•یک قاشق مربا خوری نسکافه ( قهوه فوری )
•یک فنجان کوچک آب جوش
•شکر به میزان دلخواه
•یک فنجان کوچک شیر یا 2 قاشق مربا خوری کافی میت
•پودر کارامل یا وانیل یا شکلات در صورت دلخواه
طرز تهیه :
ابتدا باید آب را در کتری و یا داخل ماکروویو گرم کنید.هنگامی که آب به نقطه جوش رسید یک قاشق مربا خوری سر پر نسکافه را داخل لیوان ریخته و مقدار خیلی کمی آب جوش روی آن بریزید و کمی آن را هم بزنید.سپس شکر را به هر میزان که دوست دارید اضافه کنید.( هرچه مقدار شکر کمتری استفاده کنید سلامتی شما تضمین می شود.نگران تلخی قهوه نباشید چرا که بعد از چندین بار استفاده ذائقه شما  به طعم واقعی قهوه عادت خواهد کرد.)در مرحله ی بعدی یک فنجان آب جوش روی پودر نسکافه خود بریزید و اگر شیر تازه در دسترس شماست یک فنجان آن را گرم کنید و به مخلوط اضافه کنید.اگر تهیه شیر تازه برای شما دشوار است می توانید از 2 قاشق مربا خوری پودر کافی میت بجای شیر استفاده کنید.به همین سادگی شما یک فنجان قهوه فوری خوشمزه در اختیار دارید.حال اگر شما به طعم هایی مثل شکلات یا وانیل علاقه مندید میتوانید به میزان دلخواه پودر شکلات و یا پودر وانیل را به ترکیب خود اضافه کنید.
تفاوت نسکافه گلد و کلاسیک چیست؟
قطعا تاکنون به دو لغت گلد و کلاسیک در مورد نسکافه برخورده اید. اما به راستی فرق بین این دو نوع چیست؟ با دانستن این مطلب می توان به خوبی به انتخاب هر دو نوع نسکافه بسته به کاربرد آن پرداخت.
محصولی با نام نسکافه که در ابتدا تنها به یک صورت و از طریق خشک کردن پودر قهوه دم کشیده تولید می شد برخلاف همان هنگام تولید آن که با عکس العمل های تندی همراه بود بسیار محبوب و دوست داشتنی شده و استفاده از آن رواج یافته است.
قطعا اگر طرفدار نسکافه باشید و به هنگام مراجعه برای خرید قهوه به شیشه های نسکافه یا سایر بسته بندی های آن دقت کرده باشید، حتما دو کلمه گلد و کلاسیک را مشاهده کرده اید.
اما آیا برایتان سوال پیش آمده که این دو نوع نسکافه چه تفاوتی با هم دارند؟
فرق نسکافه گلد و کلاسیک
تفاوتی که در این نام ها وجود دارد به طرز تهیه نسکافه گلد و نسکافه کلاسیک بازمی گردد.
– نسکافه کلاسیک به روش حرارتی تولید شده، طعم غلیظی داشته و عطر آن نیز سنگین می باشد.
– در تهیه نسکافه گلد از دو روش حرارتی و انجماد کمک گرفته می شود که همین امر سبب آن می شود تا نسکافه عطر، رایحه و طعم قهوه را به میزان بیشتری در خود نگاه دارد.
اما هر دو نوع این نسکافه ها هر تفاوتی هم با یکدیگر داشته باشند بسیار محبوب بوده و می توان گفت جز پرمصرف ترین و دوست داشتنی ترین پودرهای نوشیدنی فوری به حساب می اید
- کاهش وزن با قهوه :
یکی از خواص قهوه, کاهش وزن در افراد است. قهوه حاوی منیزیم و پتاسیم می باشد که این مواد معدنی در تنظیم سطح قند خون, استفاده صحیح بدن از انسولین, کاهش ولع مصرف شیرینی و تنقلات تاثیر مثبتی دارند. در نتیجه مصرف قهوه, اشتها را کاهش داده و موجب کاهش وزن فرد می شود. همچنین یکی دیگر از خواص قهوه کمک به سوزاندن چربی در بدن است. در واقع کافئین موجود در قهوه, به سلول های چربی بدن کمک می کند تا چربی های بدن را در جهت مصرف فعالیت های ذهنی و آموزشی بسوزانند.
- بالا بردن تمرکز و هشیاری با قهوه :
مصرف مناسب و به اندازه کافئین موجود در قهوه, موجب بالا رفتن تمرکز و بهبود هوشیاری ذهنی بدن می شود. از این رو یکی از مهمترین خواص قهوه به شمار می آید و به همین دلیل افراد محصل بیشتر تمایل به خوردن این نوشیدنی دارند.
- خواص قهوه در درمان بیماری ها :
 قهوه خطر ابتلا به سرطان ها را کاهش می دهد. مطالعات زیادی نشان داده است که مصرف قهوه در مردان خطر ابتلا به سرطان پروستات را به میزان ۲۰ درصد کاهش می دهد و مصرف قهوه در زنان خطر ابتلا به سرطان مخاط رحم را ۲۵ درصد کاهش می دهد. به علاوه کافئین موجود در قهوه تاثیر به سزایی در پیشگیری و درمان رایج ترین نوع سرطان پوست دارد.
قهوه خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش می دهد. مصرف منظم و به اندازه ی قهوه با کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی در ارتباط است.
 قهوه خطر ابتلا به بیماری های مزمن نظیر پارکینسون را کاهش می دهد. مطالعات زیادی نشان داده اند مصرف منظم نوشیدنی قهوه خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را تا ۲۵ درصد کاهش می دهد. در واقع برخی از شواهد حاکی از آن است که قهوه تاثیر مثبتی بر آن بخشی از مغز که تحت تاثیر بیماری پارکینسون است, می گذارد.
 قهوه از بدن در برابر بیماری ها محافظت می کند. قهوه حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها می باشد که این آنتی اکسیدان ها با عوامل مخرب بدن نظیر رادیکال های آزاد مقابله کرده و موجب محافظت بدن از آسیب های ناشی از آن ها می شود.
 دیابت یکی دیگر از بیماری های است که مصرف قهوه خطر ابتلا به آن را ممکن است کاهش دهد. در واقع کافئین موجود در قهوه افزایش حساسیت به انسولین را در بدن کاهش می دهد و موجب اختلال در تحمل گلوکز در خون می شود و در نتیجه خطر ابتلا به دیابت نوع دوم را کاهش می دهد.
 یکی از موثرترین خواص قهوه, کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر است. در واقع قهوه از مغز محافظت می کند که ناشی از وجود کافئین در آن می باشد. افزایش سطح کافئین در خون خطر ابتلا به بیماری های اعصاب نظیر آلزایمر را کاهش می دهد و همچنین موجب کاهش زوال عقل می گردد.
 از دیگر خواص قهوه می توان به مبارزه با افسردگی و کاهش خطر خودکشی در افراد اشاره کرد. در واقع کافئین موجود در قهوه موجب تحریک سیستم اعصاب مرکزی و افزایش تولید انتقال دهنده های عصبی سروتونین، دوپامین و نورآدرنالین در بدن می شود که منجر به تغییرات مثبت در خلق و خو می گردند. مصرف دو فنجان قهوه در روز, خطر خودکشی را به میزان ۵۰ درصد کاهش می دهد.
 
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه