در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قهوه جوش موکا مدل Coffettiera 3 Cups

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔ظرفیت : 3 فنجان

✔ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ

✔جنس دسته : عایق

✔قابلیت قرارگیری روی شعله گاز و المنت برقی

✔گنجایش : 0.2 لیتر

✔دارای سه بخش مجزا :

✔قسمت زیرین‏ :‏ دارای سوپاپ اطمینان جهت جوش آوردن و تولید بخار آب تحت فشار

✔قسمت میانی :‏ توری محل قرار گیری پودر قهوه که بخار تولیدی از روی آن عبور کرده و از طریق لوله تعبیه شده روی آن وارد بخش فوقانی می‌گردد

✔قسمت فوقانی :‏ ظرف درب دار مخصوص محل جمع شدن قهوه تولید شده توسط بخار

دسته بندی: صفحه اصلی
69,000
تومان 58,000 تومان تومان 11,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔ظرفیت : 3 فنجان

✔ساخته شده از آلومینیوم ضد زنگ

✔جنس دسته : عایق

✔قابلیت قرارگیری روی شعله گاز و المنت برقی

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

بعضی از قهوه جوش ها طوری طراحی شده اند که میتوانید در مسافرت نیز از آن برای درست کردن قهوه استفاده کنید؛ درست کردن قهوه در این قهوه جوش ها بسیار کار آسانی است. به راحتی و در کمترین زمان می توانید برای خودتان قهوه درست کنید. این قهوه ساز ها از 5 قسمت تشکیل شده اند؛ محفظه ی قهوه، فیلتر قهوه، سبد پودر قهوه، سوپاپ کنترل فشار و مخزن آب، قسمت های یک قهوه جوش می باشد. این قهوه جوش ها که دارای یک سوپاپ کنترل فشار هستند در صورتی که قهوه نتواند به خروجی برود و از قهوه جوش خارج شود این سوپاپ به بیرون می آید و فشار قهوه جوش را کم میکند؛ این سوپاپ ها مانند سوپاپ های زودپز عمل میکند. قهوه جوش موکا مدل Coffettiera 3 Cups یکی از همین مدل قهوه جوش ها می باشد که دارای بدنه بسیار مقاوم آلومینیومی برای استفاده بیشتر، مسافرت، کوهنوردی و ... می باشد و سه فنجان قهوه به شما می دهد.

موکا اکسپرس را می توان بر روی اجاقهای گازی و برقی استفاده نمود، اما لازم است دسته پلاستیکی آن در مجاورت مستقیم شعله یا حرارت قرار نگیرد. این محصول قابلیت شستشو در ماشین ظرف‌شویی را ندارد و توصیه میشود فقط با دست و آب گرم شسته و با حوله کاملاً خشک شود. نباید این محصول با مایع ظرفشویی یا پاک ‌کننده های شیمیایی شسته شود و برای تنظیف آن نباید از سیم ظرف‌شویی یا دیگر اجسام زبر استفاده گردد. لازم است اجزای مختلف موکا اکسپرس پس از خشک شدن کامل، فورا بر روی هم سوار شود زیرا این عمل باعث افزایش طول عمر قهوه ساز می‌شود.

نحوه آماده سازی قهوه

این دستگاه شامل یک مخزن جهت جمع آوری قهوه آماده شده در بالا، یک واشرسیلیکونی و 2 فیلتر آلومینیومی بوده و مخزن آب آن نیز در پایین است. دانه های قهوه آسیاب شده را در فیلتر و آب را نیز تا زیر سوپاپ اطمینان در مخزن آب پایین ریخته و دستگاه را ببندید. آن را بر روی اجاق گاز قرار دهید و چند دقیقه صبر کنید. آب گرم با عبور از قهوه و فیلترها در مخزن بالا جمع میشود. اسپرسو شما در حال حاضر آماده است.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه