در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

عروسک فیگور فروزن دیزنی 3 عددی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔شامل 3 عدد فیگور فروزن دیزنی

✔جنس : پلاستیک مرغوب

✔بدون بسته بندی جعبه ای

✔ارتفاع هر فیگور حدود 8 تا 9 سانتی متر

✔قابلیت حرکت ندارد

✔قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی دارد

✔مناسب کودکان بالای سه سال

65,000
تومان 55,000 تومان تومان 10,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔شامل 3 عدد فیگور فروزن دیزنی

✔جنس : پلاستیک مرغوب

✔بدون بسته بندی جعبه ای

✔ارتفاع هر فیگور حدود 8 تا 9 سانتی متر

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دیزنی در سال‌های گذشته فیلم‌های انیمیشن مختلف تولید نموده که شخصیت‌های آن با لباس‌های رنگارنگ و جذاب نه فقط توجه کودکان بلکه بزرگ‌سالان را نیز به خود جلب می‌کرد. پرنسس‌های این فیلم‌ها همگی جذاب، زیبا، مهربان و البته فروتن بودند و درس شجاعت و وفاداری را به ما می‌آموختند. اگرچه هرکدام از آن‌ها داستان جداگانه‌ای داشتند اما همگی آن‌ها چند نقطه مشترک داشتند: قوی بودن، استقلال و شجاعت.

فیگور فروزن دیزنی 3 عددی شامل عروسک السا، آنا و راپونزل می باشد؛ که اندازه آن ها، از 8 تا 9 سانتی متر متغیر بوده و از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است.

  راپونزل این پرنسس زیبا با موهای بلند طلایی تنها هدفش در زندگی این است که از برجی که در آن زندانی است فرار کرده و جهان اطراف خود را ببیند. او زمانی که یک نوزاد بود توسط مادر گاتل دزدیده شد و به مدت ۱۸ سال در یک برج زندانی شد. او در تولد ۱۸ سالگی‌اش توسط فلین ریدر نجات پیدا کرد. ممنوعیت خروج از آن برج باعث شد که کنجکاوی‌اش برای دیدن جهان اطراف بیشتر شود. او مصمم و با اعتمادبه‌نفس است. او معتقد است که برای رسیدن به خواسته‌ات باید تمام موانع را پشت سر بگذاری. با دیدن این انیمیشن این سؤال در ذهنتان ایجاد می‌شود، “اگر می‌توانید بلند شوید چرا باید تسلیم شوید؟”

 این فیگور ها از شخصیت های محبوب پرنسس های فروزن دیزنی برگرفته شده است. این مجموعه اسباب بازی دخترانه بدون بسته بندی جعبه ای می باشند. از این فیگور ها بعنوان اسباب بازی، کلکسیون و حتی تزئین روی کیک میتوان استفاده کرد.

این اسباب بازی برای کودکان بالای سه سال طراحی و ساخته شده است و برای کودکان زیر سه سال اصلا مناسب نمی‌ باشد؛ زیرا دارای قطعات ریز می باشد که احتمال بلعیده شدن را توسط کودک دارد. این فیگور ها می تواند هدیه عالی برای دختران علاقه مند به شخصیت .های پرنسس دیزنی باشد و حتی می توان از آنها برای تزئین کیک نیز استفاده کرد

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه