در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو بدن راپیدو مدل Halloween Man حجم 400 گرم

فروش فقط تهران

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : شامپو بدن

✔خصوصیت: مرطوب کننده و نرم کننده پوست

✔مخصوص: انواع پوست

✔مناسب: آقایان

✔حجم : 400 گرم

✔رایحه : عطرHALLOWEEN MAN

✔فرموله شده در فرانسه

✔دارای مجوزسازمان غذا و دارو

دسته بندی: تمام محصولات
19,000
تومان 17,300 تومان تومان 1,700 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : شامپو بدن

✔خصوصیت: مرطوب کننده و نرم کننده پوست

✔مخصوص: انواع پوست

✔مناسب: آقایان

✔حجم :...

جدید

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

شامپو بدن یا همان ژل دوش از محصولات بهداشتی است، که برای شستشوی بدن در حمام استفاده می‌شود. معمولاً شامپو بدن از ترکیباتی ساخته می‌شود که از صابون ملایم‌تر بوده و کمتر باعث خشکی پوست می‌شود، با این حال افرادی که پوستی خشک دارند، بهتر است حتی بعد از شستشوی بدن با شامپو بدن یا ژل دوش باز از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنند تا از خشک شدن و کشیدگی پوستشان جلوگیری شود.

معرفی شامپو بدن لوکس راپیدو

شامپو بدن لاکچری راپیدو دارای خصوصیت نرم کنندگی می باشد، به پوست رطوبت بخشیده و از خشکی و کشیدگی پوست پس از استحمام جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این محصول، کف کنندگی فراوان آن است که به ،اقتصادی بودن کالا می انجامد؛ به این صورت که در هر بار استحمام کافی است تنها مقدار کمی از این شامپو را استفاده کنید. از مهمترین ویژگی هایی که دلیل برتری این محصول نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار می باشد رایحه های بی نظیر آن است؛ که در فرمولاسیون آن از اسانس عطرهای روز دنیا استفاده شده است و در بسته بندی زیبا و منحصر بفردی عرضه می شود.

شامپو بدن راپیدو مدل HALLOWEEN MAN حاوی اسانس عطر HALLOWEEN MAN می باشد؛ مناسب آقایان بوده و مخصوص انواع پوست، که در حجم 400 گرم عرضه می شود.

طریقه مصرف : برای استفاده از شامپو بدن ابتدا در حمام گرم تمام بدن خود را خیس کرده و شامپو را به کل بدن اعمال کنید. برای تمیز شدن بدن هر بار مقدار کمی شامپو – حداکثر 1 قاشق غذاخوری – استفاده کنید و توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد شامپو می تواند پوست را تحریک و خشک کند. 

برای اعمال شامپو بدن از لیف مرطوب استفاده کنید. برای این کار لیف را به آرامی و با حرکات دایره وار روی بدن بکشید تا پوست تمیز شده و سلول های مرده آن از بین بروند. اعمال شامپو با دست ها توصیه نمی شود زیرا تمیز کردن کل بدن با دست خالی سخت خواهد بود. هر بار و به صورت منظم لیف را خوب بشویید تا از تجمع میکروب و باکتری روی آن جلوگیری شود.

شرایط نگهداری : در دمای 30-10 درجه ی سانتیگراد و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود.

هشدار : دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه