در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

راکت بدمینتون M.A مرغوب

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

یکی از انواع راکت‌هایی است که با برخورداری از طراحی مناسب می‌تواند به افراد تازه‌کار در این رشته‌ی ورزشی کمک کند تا با استفاده از آن، تکنیک‌های خود را گسترش دهند. این راکت دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم است که باعث می‌شود ورزش‌کاران حتی در استفاده‌ی طولانی‌ مدت از آن، احساس خستگی کمتری داشته باشند مانند مدل M.A که در کالابرد ارائه شده است. 

دسته بندی: اوقات فراغت
تومان 29,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

یکی از انواع راکت‌هایی است که با برخورداری از طراحی مناسب می‌تواند به افراد تازه‌کار در این رشته‌ی ورزشی کمک کند تا با استفاده از آن، تکنیک‌های خود را گسترش دهند. این راکت د...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
ورزش بدمینتون به عنوان یک بازی پر هیجان و شاداب، محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازی بدمینتون سرعتی بوده و نیازمند استقامت، دقت، تعادل و تصمیم گیری‎های بسیار سریع می‎باشد. این بازی در فضای باز و بسته انجام می‎شود ولی انجام بازی بدمینتون در فضاهای باز به علت وزن کم توپ که در اثر وزش کمترین نسیم منحرف می‎شود از دقت کمتری برخوردار است. بازی بدمینتون یه علت جذابیت و تحرکات و همچنین ظرفیت و دقت زیادی که دارد و به جهت رد و بدل شدن سریع ضربات و امتیازات، تماشاچیان زیادی را به خود اختصاص داده است.
 با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید.

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه