در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

خیار شور ویژه بیژن وزن 680 گرم

Bijan Superior Cucumber Pickle 680gr

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : خیارشور ویژه

✔حجم : 680 گرم

✔نوع بسته بندی : شیشه ای

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: هایپر مارکت
تولید کننده: بیژن
41,000
تومان 36,500 تومان تومان 4,500 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : خیارشور ویژه

✔حجم : 680 گرم

✔نوع بسته بندی : شیشه ای

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

خیارشور، یک خوراکی از نوع شور است. برای تهیه خیار شور، خیار قلمی را در یک بازه زمانی مشخص در آب شور و سرکه یا محلول‌ های مشابه مانند لاکتیک اسید قرار می‌ دهند.

مانند سایر گیاهان ترشی شده، خیارشور نیز کالری کمی دارد. خیارشور دارای مقداری کافی ویتامین کا است. یک خیارشور به‌ طور میانگین حاوی ۱۲ تا ۱۶ میکروگرم و تقریباً ۱۵٪ تا ۲۰٪ ویتامین کای مورد نیاز بدن در یک روز است. ویتامین K یک گروه از ساختار مشابه، محلول در چربی ویتامین‌هایی است که بدن انسان برای اصلاح پروتئین‌های خاصی که برای انعقاد خون است و همچنین در استخوان و دیگر بافت‌ها به آن احتیاج دارد. همچنین خیارشور حاوی سه کیلوکالری انرژی است که از کربوهیدارت های موجود در خیار به دست می‌آید. به هر حال خیارشور حاوی سدیم زیادی است. به‌طوری ‌که هر خیارشور متوسط ۳۵۰ تا ۵۰۰ میلی‌گرم سدیم دارد در حالی که بیشینه سدیم روزانه مورد نیاز یک فرد، ۲۴۰۰ میلی‌گرم است.

روش تهیه صنعتی خیارشور :

آب را جوشانیده (برای استریل شدن) و نمک و سرکه را در آن حل می‌کنند. خیار و سیر و سبزیجات را شستشو و پاک کرده و مخلوط آب و نمک و سرکه را به آن می‌افزایند. سپس بسته‌بندی شده و بعد از ۱۵ تا ۲۰ روز خیارشور آماده مصرف می‌گردد. در کارخانجات به جای جوشاندن آب مخلوط نهایی را در هنگام بسته‌ بندی استریل می‌کنند.

فواید خیارشور : 

خیارشور منبعی از آنتی ‌اکسیدان‌ هاست و در بهبود سیستم گوارشی، کنترل دیابت، ارتقاء سلامت کبد و معده، کاهش وزن، کاهش تهوع صبحگاهی، کاهش خطر ابتلا به سرطان طحال، کاهش خطر ابتلا به عفونت مخمر، کاهش استرس، بهبود سلامت روانی و جلوگیری از یبوست مفید است.

خیارشور ممتاز 680 گرمی بیژن یکی دیگر از محصولات فرآوری شده این شرکت می باشد که لذت خوردن غذا (به خصوص انواع ساندویچ) را برای شما دو چندان می کند. 

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 

 

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه