در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

تلویزیون ال ای دی هوشمند 50 اینچ دنای مدل K-50D1SPI

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

*پرداخت فقط از طریق درگاه*

✔رزولوشن تصویر : 4k

✔سیستم عامل : اندروید نسخه 6

✔زاویه دید : 178 درجه

✔روشنایی تصویر : 300-350 نیت

✔نسبت کنتراست : 5000:1

✔دارای wifi

✔پشتیبانی از HDR

دسته بندی: تمام محصولات
10,350,000
تومان 8,900,000 تومان تومان 1,450,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

*پرداخت فقط از طریق درگاه*

✔رزولوشن تصویر : 4k

✔سیستم عامل : اندروید نسخه 6

✔زاویه دید : 178 درجه

✔روشنایی تصویر : 300-...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

تلویزیون ال ای دی هوشمند 50 اینچ دنای مدل K-50D1SPI دارای رزولوشن تصویر 4k بوده و سیستم عامل آن اندروید نسخه 6 می‌باشد. زاویه دید این مدل بالا و 178 درجه است. روشنایی تصویر مدل K-50D1SPI بالا و 350-300 نیت بوده و نسبت کنتراست آن 5000:1 است. این مدل دارای وای فای بوده و از HDR پشتیبانی می‌کند و پنل آن از فناوری VA می‌باشد.

تلویزیون ال ای دی 50 اینچ دنای مدل K-50D1SPI هوشمند بوده و سرویس‌های اینترنتی بسیاری را ارائه می‌دهند که این به دلیل وجود تراشه‌ای است که داخل آن تعبیه شده است. در واقع شما می‌توانید بسیاری از اموری که در کامپیوتر خود انجام می‌دهید را در صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت‌تر انجام دهید.

با استفاده از این مدل تلویزیون دنای می‌توانید ویدیوها را در وب سایت‌های به اشتراک‌گذاری ویدیو مانند Youtube مشاهده کنید، صفحات وب را باز کنید، ایمیل‌های خود را چک کنید، به شبکه‌های اجتماعی متصل شوید و از دیگر سرویس‌های اینترنتی استفاده کنید. علاوه بر این موارد، تلویزیون‌های هوشمند دنای قادرند اسناد Word و یا صفحه‌های گسترده Excel را ایجاد کرده و یا نمایش دهند.

تلویزیون‌های هوشمند دنای امکان اتصال وب کم و اجرای نرم‌افزار Skype را دارند و کاربر می‌تواند با اتصال وب کم به Smart TV امکان مکالمه ویدیویی را مهیا کند. به این ترتیب کل خانواده می‌توانند با استفاده از این مدل از تلویزیون دنای با دوستان و آشنایان خود در هر کجای دنیا مکالمه ویدیویی داشته باشند. قابلیت نصب بازی و دسترسی به رادیوهای اینترنتی از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه