در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • smsgan
  • اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل All Weather Proof حجم 250 میلی لیتر
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

اسپری نگهدارنده حالت مو تافت مدل All Weather Proof حجم 250 میلی لیتر

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔ویژگی : نگهدارنده

✔میزان قدرت حفظ حالت مو : 4

✔ویتامین : ندارد

✔حجم : 250 میلی لیتر

✔کشو مبدا برند : آلمان

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: smsgan
41,000
تومان 34,000 تومان تومان 7,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔ویژگی : نگهدارنده

✔میزان قدرت حفظ حالت مو : 4

✔ویتامین : ندارد

✔حجم : 250 میلی لیتر

✔کشو مبدا ...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

حالت ‌دهنده ‌ها قدمتی به اندازه دوران باستان دارند؛ در آن دوران از استوانه ‌های فلزی، روغن‌ ها و مواد معطر برای حالت‌ دادن به مو استفاده می ‌شد. کتیرا یکی از حالت ‌دهنده ‌های قدیمی‌ مو است. گیاه کتیرا از نظر جذب فوق ‌العاده آب و تشکیل موسیلاژ (نوعی حالت ژلاتینی) هنگامی ‌که به موهای خیس مالیده شود با تشکیل یک لایه نازک و پیوسته امکان حالت‌ پذیری و شانه ‌خوری بهینه موها را پدید می ‌آورد. همچنین به دلیل خاصیت ترمیم ‌کنندگی موها مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

اما امروزه حالت ‌دهنده‌ ها در اشکال گوناگون به بازار راه یافته‌ اند؛ ژل ‌ها، اسپری ‌ها‌ و واکس‌ های مو از انواع حالت ‌دهنده‌ های مو هستند که هر یک به منظوری خاص ولی با هدفی یکسان که همانا دستیابی به موهایی خوش‌ حالت‌ تر و زیباست مصرف می ‌شوند.

اسپری‌ های مو، حالت تثبیت ‌کنندگی دارند. استفاده از اسپری ‌ها راحت‌تر و نسبت به دیگر حالت ‌دهنده‌ ها طرفدار بیشتری دارند. محلول‌ هایی که با سرعت، پوشش نازکی روی مو تشکیل می ‌دهند و استحکام بیشتری دارند. بعضی از اسپری‌ های مو پایه الکلی دارند و در زمانی که به مو می ‌رسند الکل تبخیر شده و پوشش نازکی روی موها نشسته و موها را در جای خود تثبیت می ‌کند.

در انتخاب اسپری، در نظر گرفتن ضخامت مو خیلی مهم است و باید دقت شود تعادل مناسبی بین لطافت موها و نوع اسپری برقرار باشد؛ به این معنی که نه موها را خیلی خشک می ‌کند و نه آن قدر نرم و بی ‌اثر که کارآیی نداشته باشد.

تافت مو یک نوع اسپری حالت دهنده ی مو می باشد که جهت تثبیت مدل مو و حالت بخشی به موها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که استفاده از اسپری های مو نسبت به سایر حالت دهنده ها آسان می باشد طرفداران بیشتری نسبت به سایر حالت دهنده ها دارند.

این محصول با پوشش قوی موهایتان را به مدت طولانی در فرم دلخواه نگه می ‌دارد و جلوه‌ ای طبیعی دارد و نگرانی بابت چسبندگی مو نداشته باشید چون که به ‌راحتی قابل شانه شدن خواهد بود. سعی کنید زمان اسپری کردن مو فاصله اسپری کردن تا موهایتان را حفظ کنید چون که عدم فاصله سفیدک ‌هایی را در سطح مو به همراه خواهد داشت. اسپری نگهدارنده مو تافت مدل « Ultra Hair Lacquer» با حجم 250 میلی ‌لیتر، با قدرت پوشش ‌دهی 4 برابر به موهایتان فرم دلخواه را داده و در براق نشان دادن مو سهم عمده ‌ای دارد.

 

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه