در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پاوربانک انرجایزرمدل UE 20100 CQ

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

پاور بانکی قدرتمند و حرفه ای با سرعت شارژ بی نظیر

✔ وزن:460 گرم

✔ ابعاد:23×66×172 میلی‌متر

✔ ظرفیت:10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

✔ نکات مثبت:شارژ شدن سریع پاوربانک¡ شارژ ایمن (MultiProtect)¡ مدیریت هوشمند شارژ¡ امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل¡ امکان شارژ تبلت

✔ نوع باطری:لیتیوم-یونی

✔ ولتاژ ورودی:5.0 ولت

✔ جریان دهی خروجی:2.4 آمپر

✔ :جنس بدنه فلزی

✔ سازگار با:انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل

تومان 298,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

پاور بانکی قدرتمند و حرفه ای با سرعت شارژ بی نظیر

✔ وزن:460 گرم

✔ ابعاد:23×66×172 میلی‌متر

✔ ظرفیت:10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
برند مشهور و شناخته شده «انرجایزر» پاوربانک UE20100CQ را برای کاربران پرمصرف تولید کرده است. وجود درگاه خروجی و ورودی USB-C برای کاربران گوشی‌هایی مانند هوآوی Nexux 6P، P9 Plus، Nova و Nova Plus و ال جی V20 و G5 و دیگر گوشی‌های مجهز به در‌گاه USB-C خبر خوبی خواهد بود. در پاوربانک UE20100CQ انرجایزر (Energizer)  سرعت زیاد شارژ حرف اول را می‌زند و 20100 میلی‌آمپرساعت ظرفیت آن نسبت به بسیاری از پاوربانک‌های بازار بیشتر است.
انرجایزر (Energizer) در پاوربانک UE20100CQ از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت اسمی 20100 میلی‌آمپرساعت استفاده کرده است. باتری‌هایی که امروزه در دستگاه‌های دیجیتال استفاده می‌شوند، عموما از دو گروه باتری‌های لیتیوم-یونی و باتری‌های لیتیوم-پلیمری هستند. باتری‌های لیتیوم یونی در دمای 20- تا 60 درجه سانتی‌گراد عملکرد مطلوب خود را دارند، اما باتری‌های لیتیوم پلیمری محدوده دمای بیشتری را پوشش می‌دهند و در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین هم به شکل عادی انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم می‌کند. اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیت باتری‌های لیتیوم پلیمری در وزن آن‌هاست. اگر دو پاوربانک با ظرفیت اسمی‌های مساوی و بدنه مشابه را با هم مقایسه کنید، خواهید دید پاوربانکی که از باتری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد از وزن کمتری برخوردار است. در درجه دوم این دو نوع باتری در طول عمر تفاوت دارند، باتری‌های لیتیوم پلیمری انرژی خروجی کمتری نسبت به لیتیوم یونی‌ها دارند و به همین دلیل بیشتر از باتری‌های لیتیوم یونی عمر می‌کنند و از طرفی باتری‌های لیتیوم یونی برای طول عمر بیشتر باید به شکل منظم و با رعایت نکاتی ساده شارژ شوند.
 
در پاوربانک UE20100CQ سه درگاه خروجی وجود دارد که یکی از آن‌ها درگاه USB-C دو منظوره است. از درگاه USB-C هم می‌توان به عنوان ورودی استفاده کنید و هم به عنوان خروجی.
پاوربانک UE20100CQ به دو درگاه خروجی USB مجهز است. اما در واقع این پاوربانک سه درگاه خروجی دارد، چون درگاه USB-C علاوه بر ورودی، خروجی هم هست. یکی از درگاه‌های USB این پاوربانک به فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 مجهز شده است. در ساخت پاوربانک UE20100CQ از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 استفاده شده است  که با نام Qualcomm هم شناخته می‌شوند. استفاده از این فناوری در صورتی انجام‌پذیر است که گوشی موبایل یا تبلت شما از این فناوری پشتیبانی کند. معروف‌ترین گوشی‌های موبایلی که از نسخه 3.0 تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند ال‌جی V20، زد تی ای Axon 7، ایسوس Zenfone 3 Deluxe، اچ تی سی 10 و 11، اچ پی Elite x3، ال جی G5 و G6 و اچ تی سی One A9 و هستند. در فناوری Quick Charge پنج دقیقه شارژ کردن گوشی موبایل باتری آن را تا 5 ساعت آماده‌به‌کار می‌کند. البته اگر دستگاه شما از Quick Charge 2.0 پشتیبانی می‌کند، نگران نباشید چون فناوری Quick Charge از نسخه‌های قبلی خود پشتیبانی می‌کند. این حالت 4 برابر حالت عادی شارژ است.
 
 
پاوربانک UE20100CQ به لطف درگاه USB Type-C و فناوری QC 3.0 می‌تواند گوشی‌های موبایل را با سرعت خیلی خوبی شارژ کند و خودش هم با سرعت زیادی شارژ می‌شود و این همان چیزی است که بیشتر کاربران از یک پاوربانک انتظار دارند.
از خروجی USB Type-C این پاوربانک شدت‌جریان 3.0 آمپر گرفته می‌شود و باتری دستگاه‌های مجهز به این درگاه را با سرعت مطلوبی شارژ می‌کند. درگاه USB که مجهز به فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 است، با اتصال به دستگاهی که ولتاژ ورودی آن 12 ولت است، مقداری برابر 1.2 آمپر خروجی می‌دهد و اگر آن را به ولتاژ 9 ولت وصل کنید، شدت‌جریان خروجی آن  1.7 و در صورت اتصال به ولتاژ 5 ولت بیشترین شدت‌جریان یعنی 3.0 آمپر از آن برای شارژ گرفته می‌شود. در نهایت خروجی USB دیگر پاوربانک UE20100CQ شدت‌جریان 2.4 آمپر دارد که این هم در نوع خود گوشی‌های موبایل را با سرعت بیشتری نسبت به پاوربانک‌های 1.0 آمپری شارژ می‌کند و برای شارژ تبلت‌ها هم مناسب است. شدت‌جریان ورودی این پاوربانک 2.0 آمپر است که نشان می‌دهد خودش هم با سرعت زیادی شارژ می‌شود و این ویژگی بسیار مطلوبی است.
 
انرجایزر بیشتر شارژرهای همراه خود را به شکل مستطیلی می‌سازد و پاوربانک UE20100CQ هم از این قاعده مستثنی نیست. بدنه فلزی این پاوربانک استحکام خوبی به این محصول بخشیده است و لبه‌های گرد آن باعث راحتی بیشتر هنگام در دست گرفتن می‌شود. در یکی از لبه‌های پاوربانک چهار عدد نشانگر LED تعبیه شده است که روشن بودن هر کدام نشان دهنده 5000 میلی‌آمپرساعت باقی‌مانده در باتری لیتیوم یونی آن است. سخت‌افزار پاوربانک UE20100CQ از مدارهایی تشکیل شده است که آن را در برابر افزایش شارژ و افزایش ناگهانی ولتاژ وجریان محافظت می‌کند و می‌توانید بدون اینکه نگران سلامت دستگاه خود باشید از آن استفاده کنید. البته باید گفت به دلیل ظرفیت زیاد باتری وزن آن کمی زیاد است و ممکن است برای بعضی کاربران خوشایند نباشد.
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید
 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه