در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

حلقه کمری تناسب اندام هولاهوپ سایز کوچک Hula Hoop

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

وسیله ای بسیار شادی آفرین مناسب تناسب اندام

آب کننده چربی های دور شکم

 سایز کوچک 7 تکه

 

دسته بندی: اوقات فراغت
تومان 4,100 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

وسیله ای بسیار شادی آفرین مناسب تناسب اندام

آب کننده چربی های دور شکم

 سایز کوچک 7 تکه

 

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
images_7.jpg
حلقه های کمری چگونه شکل گرفتند
در جریان مسابقات المپیک یونان باستان، استفاده از حلقه‌هایی از جنس چوب درخت‌ بامبو در میان ورزش‌کاران رایج بود. معمولا ورزش‌کاران از این حلقه‌های چوبی برای سرگرم‌کردن مردم و حتی به‌دست‌آوردن شاخه‌ی زیتون به‌عنوان پاداش‌ تلاش‌ خود ‌استفاده می‌کردند. با وجود گذشت بیش از چندصدسال از مسابقات المپیک باستان، این حلقه‌ها هنوز هم توسط ورزش‌دوستان استفاده می‌شود. مجموعه‌ها و کارخانه‌های تولید لوازم ورزشی نام «هولاهوپ» را برای این وسیله‌ی ورزشی در نظر گرفته‌اند.
هولاهوپ حلقه‌ای است که در سالن‌های ورزشی و کلاس‌های ایروبیک جای خود را باز کرده و از آن برای انجام حرکات‌ چرخشی دور کمر، شکم، ران، بازو و... استفاده می‌شود. به تناسب جثه‌ی افرادی که می‌خواهند از این وسیله استفاده کنند، این هولاهوپ‌های مخصوص کودکان‌ به‌ قطر 71 سانتی‌متر می باشد. مدل‌های جدید هولاهوپ از قطعات جداگانه‌ای تشکیل شده است که به‌ شکل پازل به ‌هم متصل می‌شوند. سطح این مدل برای راحت تر چرخیدن و عدم فشار زیاد به کودک از فوس های نرم تشکیل شده است . استفاده از این هولاهوپ به مکان مخصوص نیازی ندارد و علاوه‌بر سالن‌های ورزشی و پارک‌ها، در خانه هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از نظر زمان استفاده هم دست شما بسته نیست و هر زمانی‌که اراده‌ کنید، حتی بین کارهای روزمره ‌می‌توانید حرکات را انجام دهید. ازآنجاکه کودک باید موقع انجام حرکات‌، حلقه را دور بدنش بچرخاند، تمامی عضلات آن قسمت از بدن درگیر شده و باعث نشاط در کودک می شود .
 
428toqo0ctse4rgc4zp8-png-resize-710x399.
انجام این ورزش به این صورت است که حلقه را به پایین کمر می چسبانیم و دستها را در دوطرف بدن قرار می دهیم و پاها را به اندازه عرض لگن باز می کنیم و با تمرکز کرن شروع به چرخاندن حلقه به دور کمر می کنیم با کمی تمرین وحوصله موفق به انجام این کار می شوید
 
از این وسیله نباید به صورت یکسره استفاده نمود و آن را به ساعت های مختلف تقسیم کرد مثلا چهار تا یک ربع به حلقه زدن در طول روز پرداخت تا به بدن فشار وارد نشود .اگر دچار کمر درد ویا گردن درد هستید با پزشک خود درمورد استفاده از این وسیله مشورت کنید .
بهتر است زمانی که حلقه می‌زنید هم در جهت عقربه‌های ساعت و هم در خلاف جهت عقربه‌های ساعت حلقه بزنید. می‌توانید هر ۵ دقیقه جهت حلقه‌زدنتان را تغییر دهید
 
در صورتی که تمایل دارید بیش از ۳۰ دقیقه در روز حلقه بزنید، زمانتان را در طول روز تقسیم کنید. برای مثال ۲۰ دقیقه صبح و ۲۰ دقیقه بعدازظهر حلقه بزنید.
.
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه