در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

حلقه کمری تناسب اندام هولاهوپ سایز بزرگ

شناسه محصول:
دسترسی: 34 در انبار

✔تعداد قطعات : 8 قطعه جدا شونده

✔سایز : بزرگ

✔وزن : 390 گرم

✔دارای برجستگی داخلی

✔دارای قفل و نصب آسان

✔آب کننده چربی های دور شکم

65,000
تومان 47,000 تومان %28 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔تعداد قطعات : 8 قطعه جدا شونده

✔سایز : بزرگ

✔وزن : 390 گرم

✔دارای برجستگی داخلی

✔دارای قفل و ن...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
حلقه های کمری چگونه شکل گرفتند
در جریان مسابقات المپیک یونان باستان، استفاده از حلقه‌هایی از جنس چوب درخت‌ بامبو در میان ورزشکاران رایج بود. معمولاً ورزشکاران از این حلقه‌های چوبی برای سرگرم‌ کردن مردم و حتی به‌ دست‌آوردن شاخه‌ی زیتون، به‌عنوان پاداش‌ خود ‌استفاده می‌کردند. با وجود گذشت بیش از چندصدسال از مسابقات المپیک باستان، این حلقه‌ها هنوز هم توسط ورزش‌دوستان استفاده می‌شود. مجموعه‌ها و کارخانه‌های تولید لوازم ورزشی نام «هولاهوپ» را برای این وسیله‌ی ورزشی در نظر گرفته‌اند.
هولاهوپ حلقه‌ای است که در سالن‌های ورزشی و کلاس‌های ایروبیک جای خود را باز کرده و از آن برای انجام حرکات‌ چرخشی دور کمر، شکم، ران، بازو و... استفاده می‌شود. به تناسب جثه‌ی افرادی که می‌خواهند از این وسیله استفاده کنند، این هولاهوپ‌های مخصوص بزرگ‌سالان‌ به قطر 102 سانتی‌متر ‌می باشد. این مدل‌های هولاهوپ از قطعات جداگانه‌ای تشکیل شده است که به‌ شکل پازل به ‌هم متصل می‌شوند. سطح داخلی این حلقه‌ها عاج‌هایی دارد که موقع چرخیدن حلقه به دور بدن، با واردکردن ضربات متوالی به لایه‌های چربی زیرپوست باعث بهتر سوختن موضعی آن‌ها می‌شود. استفاده از هولاهوپ به مکان مخصوص نیازی ندارد و علاوه‌بر سالن‌های ورزشی و پارک‌ها، در خانه هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از نظر زمان استفاده هم دست کاربر بسته نیست و هر زمانی‌ که اراده‌ کند، حتی بین کارهای روزمره ‌می‌تواند حرکاتش را انجام دهد. از آنجا که کاربر باید موقع انجام حرکات‌، حلقه را دور بدنش بچرخاند، تمامی عضلات آن قسمت از بدن درگیر شده و علاوه‌ بر تقویت عضلات، موجب سوختن بهتر چربی‌های آن نواحی می‌شود. برای مثال حین چرخاندن حلقه به‌ دور کمر غیر از تقویت عضلات شکمی، عضلات پشت و فیله‌ی کمر هم درگیر شده‌ و باعث فرم‌ گرفتن پایین‌‌تنه خواهد شد. 
ماساژ انگشتی و متمرکز حلقه‌های لاغری روی ناحیه‌ی شکم و پهلو‌ها باعث می‌شود تا با استفاده‌ی مداوم و منظم آن‌ها، در زمان کوتاهی، سایز و وزن معینی کم کنید. برجستگی‌های داخلی در این وسیله باعث جلوگیری از افتادن حلقه در حین تمرین مبتدیان می‌شود. طراحی این وسیله برای شما این امکان را فراهم می‌سازد که آن را به صورت تکه ‌تکه جدا کرده و به‌ سادگی حمل کنید؛ علاوه‌ بر این حجم کمتری را در منزلتان اشغال می‌کند.
حلقه زدن ورزشی مناسب برای از بین بردن چربی های شکم می باشد؛ این ورزش برای قلب نیز مفید است. اگر چربی های شکمتان به سختی آب می شوند این ورزش مناسب ترین روش برای آب کردن آن هاست. این ورزش نه تنها شکم بلکه سی عضله دیگر در بدن را نیز درگیر می کند، عضله هایی همچون باسن، شکم، مایل شکمی، کمر، ران ها، اندام های فوقانی و همچنین اندام های تحتانی را در گیر می کند. شما با یک ساعت حلقه زدن حدود 400 کالری می سوزانید. بر اساس تحقیقات اگر با این حلقه 8 دقیقه ورزش کنید، سیستم قلب خود را تقویت نموده اید و حدود 50 کالری هم انرژی سوزانده اید؛ در هر دقیقه حلقه زدن حدود 25/6 کالری سوزانده می شود. این ورزش به علت بالا بردن ضربان قلب باعث سلامت قلب شما می شود. توصیه ما به شما این است که 20 دقیقه در روز این ورزش را انجام دهید. این ورزش باعث حرکت و چرخش در ستون فقرات است که باعث انعطاف در این قسمت از بدن می شود. در ضمن این ورزش باعث قوی شدن سیستم اعصاب نیز می شود؛ زیرا برای اینکه شما بتوانید حلقه را نگه دارید که از دور کمر شما نیفتاد احتیاج به بکار گیری مغز و تمرکز می باشد. از همه این ها که بگذریم این ورزش باعث می شود که هورمون اندروفین در بدن شما ترشح شود که .باعث نشاط و اعتماد به نفس می شود
انجام این ورزش به این صورت است که حلقه را به پایین کمر چسبانده و دست ها را در دوطرف بدن قرار داده و پاها را به اندازه عرض لگن باز کرده و با تمرکز کرن شروع به چرخاندن حلقه به دور کمر می کنید با کمی تمرین و حوصله موفق به انجام این کار می شوید.
از این وسیله نباید به صورت یکسره استفاده نمود و استفاده از آن را باید به ساعت های مختلف تقسیم کرد؛ مثلاً چهار تا یک ربع به حلقه زدن در طول روز پرداخت تا به بدن فشار وارد نشود. اگر دچار کمر درد و یا گردن درد هستید با پزشک خود درمورد استفاده از این وسیله مشورت کنید. افرادی که تازه زایمان کرده اند نیز باید با پزشک خود در رابطه با استفاده از این وسیله مشورت کنند. اگر از حلقه های وزنی و سنگین استفاده کنید که مخصوص افراد ورزشکار است باعث کبودی در اطراف کمر و شکمتان می شود و اگر بر روی پایتان بیافتد منجر به درد می شود مواظب باشید که از این نوع حلقه به اشتباه برای کودک خود نخرید و حلقه های ساده را انتخاب کنید.
بهتر است زمانی که حلقه می‌زنید هم در جهت عقربه‌های ساعت و هم در خلاف جهت عقربه‌های ساعت حلقه بزنید. می‌توانید هر ۵ دقیقه جهت حلقه‌ زدنتان را تغییر دهید در صورتی که تمایل دارید بیش از ۳۰ دقیقه در روز حلقه بزنید، زمانتان را در طول روز تقسیم کنید. برای مثال ۲۰ دقیقه صبح و ۲۰ دقیقه بعدازظهر حلقه بزنید. اگر هر روز نمی‌توانید وقتتان را برای کار با حلقه‌های لاغری تنظیم کنید، می‌‌توانید سه روز در هفته ۳۰ دقیقه حلقه بزنید و تاثیر ملموس آن را بر روی شکم و پهلوهایتان مشاهده کنید.
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه