در حال بارگزاری ...
نمایش صفحه 3 از 1
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • پیش فرض
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • ارزانترین
  • گران ترین
  • جدیدترین
کالایی یافت نشد.
جستجو برای عبارت مورد نظر با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

  • از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.
  • املای عبارت وارد شده را بررسی کنید.
جستجوی پیشرفته
سامسونگ

سامسونگ

نام سامسونگ برای خریداران ایرانی نا آشنا نیست. درواقع بسیاری از ما با موبایل های  این غول صنعت و فناوری کره ای آشنایی داریم. اما این برند تنها به دلیل موبایل های هوشمندش مشهور نیست. به غیر از موبایل، بسیاری از ما از محصولات دیگر این کمپانی نام آشنای کره ای استفاده  می کنیم.برای مثال این شرکت افزون بر موبایل بسیاری از محصولات مهم دیگر، از لوازم خانگی تا گجت های پوشیدنی را تولید می کند. اما  شاید بسیاری از ما ندانیم، سامسونگ در زبان کره ای به چه معناست. بنابراین، ما به شما می گوییم که این کلمه در زبان کره‌ ای به معنای  سه ستاره است.  نام این برند توسط مؤسس اولیه یعنی بیونگ چول انتخاب شده و دلیلش هم این است که وی آرزو داشته روزی این شرکت بتواند در سه زمنیه برترین و قدرتمندترین کمپانی دنیا شود. اما چرا دقیقاً سه ستاره؟ و چرا عدد ۳ برای موفقیت انتخاب شده و چرا مثلاً ۴ ستاره انتخاب نشده؟ دلیل این موضوع در زبان کره ای نهفته است که عدد سه در آن به عنوان یک سمبل برای هر چیز بزرگ و قدرتمند بکار می رود. اگر با خواندن این مقدمه مشتاق شده اید تا بیش از این ها سامسونگ را بشناسید با کالابردهمراه باشید:
همانطور که اشاره شد موسس کمپانی سامسونگ ، لی بیونگ چول بود. او فرزند یک خانواده ثروتمند بود .لی بیونگ چول در دوران جوانی  به دانشگاه واسدا در توکیو رفت، ولی تحصیلات خود را نیمه کاره رها کرد. بعد از یک دهه سامسونگ آسیاب‌ های آرد و محصولات شیرینی پزی تولید می‌ کرد و بعد از آن با رشدی بسیار سریع با مشارکت عده بیشتری اداره شد و به یکی از ۱۰ شرکت بزرگ کره تبدیل شد. شرکتی که همانطور که گفتیم گرچه به سبب موبایل های خود مشهور است ، اما محصولاتی دیگر نیز تولید می کند.
گرچه سامسونگ توسط  لی بیونگ چول در سال ۱۹۳۸ تأسیس  شد، اما از سال ۱۹۵۸  سامسونگ رو به ترقی گذاشت .شاید علت این وقفه را بتوان بروز جنگ های جهانی دانست. مروری بر تاریخچه این شرکت مشهور در زمینه موبایل نشان می دهد که این شرکت در سال ۱۹۶۹ با نام کلی شرکت سامسونگ الکترونیک در گروه سامسونگ متولد شد و کار اصلی آن تولید لوازم الکترونیکی از قبیل تلویزیون، ماشین‌ حساب، یخچال، کولر و ماشین لباسشویی بود.

دسته بندی نتایج
محدوده قیمت
برند ها
اعمال کردن
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه