در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مایع سفید کننده تاژ وزن 4 کیلوگرم

Tage Bleeching Liquid 4kg

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

ارسال فقط در تهران

✔نوع : مایع سفید کننده

✔قابلیت ها : سفید کنندگی، تمیز کنندگی و ضدعفونی کنندگی

✔وزن : 4 کیلوگرم

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: پریل، پرسیل و تاژ
تولید کننده: تاژ
28,000
تومان 25,500 تومان تومان 2,500 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ارسال فقط در تهران

✔نوع : مایع سفید کننده

✔قابلیت ها : سفید کنندگی، تمیز کنندگی و ضدعفونی کنندگی

✔وزن : 4 کیلوگرم

✔دارا...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

از  مایع سفید کننده‌ی تاژ وزن 4 کیلوگرم می توان برای سفید و تمیز کردن انواع سطوح از جمله سطوح سرویس‌های بهداشتی  استفاده کرد. سفید کننده‌ی تاژ دارای محفظه‌ای پلاستیکی و سفید رنگ است. بهترین روش برای تمیز کردن سطوحی که جرم می‌گیرند و تغییر رنگ می‌دهند، استفاده از  سفید کننده‌ای قوی است. سفید کننده‌ی قوی و باکیفیت تاژ سطوح مختلف را سفید و تمیز می‌کند و هیچ‌گونه لکی باقی نمی‌گذارد. مایع سفیدکننده‌ی تاژ با حجم 4 کیلوگرم برای سفید کردن انواع سطوح قابلیت استفاده دارد و تا مدت زیادی می‌توان آن را مورد استفاده قرار داد.

روش استفاده :

ظروف : برای ظروف چینی، بلور و کریستال 150 میلی لیتر سفید کننده را در 5 لیتر آب حل کرده و ظروف را به مدت 5 دقیقه در این محلول قرار داده و سپس آبکشی کنید.

البسه : یک فنجان سفید کننده را در 20 لیتر آب بریزید و لباس را به مدت 20 دقیقه در آن قرار داده و سپس آبکشی کنید.

سطوح : برای تمیز و ضد عفونی کردن سطوح آشپزخانه، 50 میلی لیتر سفید کننده را در 5 لیتر آب و برای دیوار و کف 100 میلی لیتر سفید کننده را در 5 لیتر آب حل کنید.

سرویس بهداشتی : سفید کننده را روی سطوح بریزید و بعد از چند دقیقه با آب بشویید.

نکات ایمنی : هنگام استفاده از هر نوع سفید کننده حتماً از دستکش استفاده شود. در صورت تماس با پوست بدن بلافاصله سطح پوست با آب شسته شود. از تماس با چشم خودداری گردد و در صورت تماس، با آب فراوان شسته و به پزشک مراجعه شود. در صورت نوشیدن و بلع اتفاقی، مقدار زیادی شیر نوشیده و حتماً به پزشک مراجعه شود. برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی و مواد خوراکی استفاده نشود. اکیداً توصیه می شود از مخلوط کردن مایع سفید کننده با سایر ترکیبات شیمیایی مانند جرم گیر، جوهر نمک، محلول های حاوی امونیاک و شیشه پاک کن به دلیل تشکیل گاز خفه کننده خودداری شود. از این محصول برای لباس های ریون، پشمی، چرم و ظروف فلزی استفاده نشود. هنگام استفاده از هر نوع سفید کننده از آب داغ استفاده نشود. هنگام شستشو با سفید کننده از تهویه مناسب و جریان هوا در محل اطمینان حاصل کنید و درب و پنجره را باز نمایید. هنگام استفاده از سفید کننده از تنفس بخارات آن پرهیز شود. از مصرف سفید کننده به صورت مستقیم بر روی البسه خودداری شود.

شرایط نگهداری : دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در دمای 20-25 درجه سانتیگراد و در جای خشک و خنک، به دور از نور و حرارت نگهداری شود. درب این محصول مجهز به قفل کودک است؛ برای باز کردن، درب بطری را به پایین فشار داده و بپیچانید. پس از استفاده از قفل بودن درب اطمینان حاصل کنید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه