در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • شامپو کلیر مدل SHOWER FRESH حجم 400 میلی لیتر
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

شامپو کلیر مدل SHOWER FRESH حجم 400 میلی لیتر

فروش فقط تهران

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : شامپو سر

✔خصوصیات : ضد شوره، روزانه، تقویت‌کننده

✔مخصوص : انواع مو

✔مناسب : آقایان

✔حجم : 400 میلی لیتر

✔حاوی عصاره لیمو شیرین و برگ چای سبز

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

✔دور از حرارت و نور مستقیم خورشید نگهداری شود

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: کلیر
50,000
تومان 42,500 تومان تومان 7,500 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : شامپو سر

✔خصوصیات : ضد شوره، روزانه، تقویت‌کننده

✔مخصوص : انواع مو

✔مناسب : آقایان

✔حجم ...

جدید

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
از آنجا که موهای افراد با هم تفاوت دارد، شامپوهای متفاوتی نیز ساخته می‌شود. برای انتخاب شامپوی مناسب، بهترین راه این است که انواع مختلف شامپو را امتحان کنیم تا بتوانیم بهترین نوع را برای موی خود انتخاب کنیم. از ویژگی‌های یک شامپوی سالم می‌توان به سهولت شستشو، عدم تحریک پوست و چشم و بوی مطبوع آن اشاره کرد. برای این منظور، کلیر شامپو های متفاوتی برای انواع مو و مناسب آقایان و بانوان با خصوصیات متنوع و عصاره ها و رایحه های گوناگونی تولید کرده است.
شاید شما هم عقیده داشته باشید که بهترین شامپو همیشه گران‌ترین شامپو نیست، چرا که شاید چیزی به عنوان بهترین شامپو وجود نداشته باشد بلکه نسبت به هر فرد مناسب‌ترین شامپو وجود دارد. بهترین و مناسب‌ترین شامپو محصولی است که بعد از استفاده از آن موها دچار خشکی و زبری نشوند. باید توجه داشته باشید که شامپوی نامناسب یا استفاده نامناسب از شامپو ممکن است سبب آسیب دیدگی بافت مو شود. مثلا نمی‌توان از تمام شامپوها هر روز استفاده کرد یا اگر موی بلندی دارید تمام آن به یک نسبت چرب یا کثیف نخواهد شد. پس در مورد انتخاب و روش استفاده از شامپو دقت کنید. همه‌ی شامپوها دارای ترکیباتی مشترک مانند سورفاکتانت (نوعی اسید چرب)، فوم بوستر، رنگ و اسانس‌ها هستند. سورفاکتانت‌ها بخشی از شامپو هستند که عمل نظافت و زدودن مواد زاید را از روی مو انجام می‌دهند. عوامل تقویت کننده‌ی کف همان فوم بوسترها هستند که بعضی وقت‌ها در موهای بلند حتی ممکن است وجودشان دردسر آفرین شود. اما بخش غیر مشترک را می توان عوامل حالت دهنده، مواد معدنی و ویتامین‌ها دانست. به دلیل تفاوت موهای مختلف به هم بهتر است به این بخش آخر دقت بیشتری داشته باشید.

شامپو کلیر مدل SHOWER FRESH دارای حجم 400 میلی لیتر می باشد. این شامپو مناسب آقایان بوده و از شوره سر جلوگیری می نماید؛ و با دارا بودن عصاره لیمو و برگ چای سبز مو های شما را تقویت می کند.

طریقه مصرف : شامپو را بر روی مو و پوست سر خیس به آرامی ماساژ داده و سپس کامل آب بکشید. برای اثر بخشی بیشتر این عمل را دوباره تکرار کنید و هر روز موهای خود را بشویید. 

توجه : در صورت تماس با چشم فوراً با آب شسته شود.

هشدار : دور از دسترس اطفال نگهداری شود

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه