در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کیف دوشی چرم عسلی رنگ قفل دار

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔کیف دوشی

✔جنس : چرم مصنوعی

✔رنگ : عسلی

✔اسپرت

✔نوع بسته شدن کیف : قفل

✔دارای یک زیپ در پشت کیف

✔سبک و حمل آسان

دسته بندی: مد و پوشاک
120,000
تومان 79,000 تومان %34 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔کیف دوشی

✔جنس : چرم مصنوعی

✔رنگ : عسلی

✔اسپرت

✔نوع بسته شدن کیف : قفل

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

امروزه کیف ها از اجزای اصلی استایل یک خانم شیک پوش به حساب می‌ آیند. در واقع امروزه دیگر به کیف‌ ها صرفاً به عنوان یک وسیله ‌برای قرار دادن لوازم ضروری به هنگام بیرون رفتن از منزل نگاه نمی ‌شود، بلکه کیف بخش مهمی از استایل هر فردی به حساب می ‌آید. در واقع طراحان لباس بر این موضوع معتقدند که مسئولیت ایجاد ست زیبا بر عهده کیف است. به همین خاطر است که این روزها شاهد چندین مدل و کیف در بازار هستیم. 

 مدل کیف مناسب برای هر فردی با هر اندامی فرق می‌کند. بنابراین پیش از خرید کیف زنانه باید اندام خود را بشناسید تا بتوانید متاسب با اندام خود کیف بخرید. اگر شما خانم قد بلندی هستید، دست شما در انتخاب کیف کاملاً باز است و بنابراین نگرانی از این بابت ندارید. شما می‌ توانید با خیالی آسوده سراغ هر مدل کیفی که خواستید برید. فقط افرادی که قد بلند دارند و لاغر اندام هستند، این نکته را در نظر بگیرند که سراغ کیف ‌های خیلی کوچک تر نروند؛ چون بیشتر آن ها را بلندتر نشان خواهد داد. در مقابل خانم ‌هایی که دارای اندام ریز و قد کوتاه هستند از خرید کیف‌ های بزرگ خودداری کنند و به بهانه این که وسایل زیادی دارم که باید در کیف خود جای دهم سراغ خرید کیف زنانه بزرگ نروید و با این کار به تیپ و استایل خود ضربه وارد می ‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم که این دسته از دوستان سراغ کیف‌ های کوچک و دوست داشتنی بروند. نکته کلی که در هنگام خرید کیف زنانه باید در نظر بگیرید این است که بند کیف نباید زیاد بزرگ باشد که کیف پایین ‌تر از لگن شما قرار بگیرد.

کیف دوشی چرم عسلی رنگ قفل دار، پیشنهادی مناسب برای شما می باشد. می توانید با این کیف همه جا بروید؛ هم می توانید با آن به یک مجلس رسمی بروید، و یا در یک مهمانی خودمانی آن را با خود همراه کنید.

برای اطلاعات بیشتر از انواع کیف چرم و نحوه ی خرید آن، از وبلاگ ما دیدن کنید

 

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه