در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کابل 3 متری HDMI سونی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

 کابل HDMI برند سونی SONY 

جهت برقراری ارتباط ورودی و خروجی درگاه HDMI با بالاترین درجه کیفیت در دستگاه‌های گوناگون HD مانند تلویزیون‌ها، پخش کننده DVD -  رسیور - گیرنده دیجیتال کنسول های بازی پلی استیشن 3 و 4 و ایکس باکس و...

این کابل از گونه کابل فلت و پهن بوده و اندازه ی آن 3 متر است.

✔ :پشتیبانی از رزولیشن HD,FULL HD ,2K,4K

✔ طول:3 متری

دسته بندی: BRANDS
تومان 32,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

 کابل HDMI برند سونی SONY

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
کابل HDMI سونی چیست ؟
کابل اچ دی ام آی با مارک سونی با بهترین کیفیت دارای ورژن ۱٫۴ واقعی که توانایی انتقال داده های دیجیتال شنیداری ( صوتی ) و دیداری (تصویری) را با بالاترین کیفیت و رزولیشن FULL HD روی دستگاه هایی مانند بلوری Blu-ray یا ایکس باکس Xbox یا PS3 غیره را دارد. شما باید توجه داشته باشید که کابل ها باید لزوما و الزاما دارای پشتیبانی از نسخه های ۱٫۴ باشند چرا که کابل هایاچ دی ام آی دارای ورژن ۱٫۳ معمولا توانایی انتقال با بهترین کیفیت را ندارند .
این کابل از گونه ی کابل های فلت یا پهن بوده و دارای انعطاف بسیار مناسب
میباشد و از مواد مرغوب ساخته شده است.
 چگونه از کابل اچ دی ام آی استفاده کنیم ؟
کارایی کابل اچ دی ام آی ساده است و نیاز به آموزش ویژه ای ندارند. دستگاه های شما یا دارای ورودی پورت HDMI هستند، مانند تلویزیون LCD و LED و پلاسما یا مبدل هاب سوییچ HDMI یا دارای خروجی درگاه HDMI هستند مانند پلی استیشن ۳ و ۴ ، ایکس باکس ، DVD پلیر ، بلوری و لپ تاپ و کامپیوتر و ..
در نتیجه یکی از سرهای کابل که دارای فیش سوکت نری HDMI است را به خروجی و دیگری را به ورودی متصل می کنید. برق مورد نیاز از طریق همین دیگاه تامین خواهد شد و نیاز به برق دیگری نیست.
این کابل ها به زودی جای کابل های سه رنگ سه به سه AV یا RCA یا سونی را خواهند گرفت. این کابل ها بدون هیچ گونه روند فشرده سازی و بسته بندی سازی داده ها می تواند اطلاعات صدا و تصویر را انتقال دهد و از این نظر بهترین گزینه است.
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید.
 

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه
پشتیبانی تلفنی روزهای کاری
ساعت 9 الی 18
تهران خیابان 46 متری نارمک خیابان گلستان نرسیده به مسیل باختر پلاک 25 واحد 1
/

کالابرد با بیش از سه دهه کار و تجربه در عرصه فروش لوازم کامپیوتری و ... با هدف حذف واسطه گری در امر فروش محصولات نسبت به تاسیس فروشگاه اینترنتی کالابرد اقدام نموده تا بتوان در این امر گامی را جهت رفاه حال مردم عزیزمان بردارد و امید است با ارایه پیشنهادات و انتقادات شما نسبت پیشبرد اهداف خود گام برداریم...

ما در شبكه های اجتماعی

شاید براتون سوال پیش بیاد این نمادها چیه که توی بعضی از سایت ها یکی ، یا دوتا و یا نهایتا هر سه تاش باهم وجود داره. این نمادها یکی از ملاک های اعتبارسنجی یک فروشگاه اینترنتی هست که در صورت تایید از 3 نهاد به فروشگاه اعطا میشه 772برای اطمینان خاطر شما عزیزان ما هر سه نماد ممکن در این زمینه رو اخذ کردیم. پس مطمئن باشید و با خیال راحت و آسوده خریدتون رو انجام بدید..

logo-samandehi