در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • چای کیسه ای لیپتون 25 عددی ارل گری lipton tea bag
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

چای کیسه ای لیپتون 25 عددی ارل گری lipton tea bag

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

ارائه شده در بسته های 25 عددی

مدل ارل گری

بدون رنگ افزودنی و مواد نگهدارنده

 این چای دستچینی از تازه ترین برگ های گیاه چای می باشد که از عصاره چای خالص به دست آمده و ترکیب نهایی آن طعمی غنی و منحصر بفرد را به فنجان چای دوست داشتنی شما می بخشد. چای سیاه و اصیل با طعمی ملایم و رایحه ای غنی مناسب برای هر زمان و هر مکان.

 

 

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: لیپتون
تومان 8,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

ارائه شده در بسته های 25 عددی

مدل ارل گری

بدون رنگ افزودنی و مواد نگهدارنده

 این چای دستچینی از تازه ترین بر...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
نوشیدنی نشاط بخش و خوش عطری که قرن‌ها دور دنیا مصرف می‌شود، از هند و ایرلند گرفته تا ایالات متحده امریکا. چای زمانی نوشیدنی گرانی بود که منحصرا اقشار ثروتمند از آن لذت می‌بردند. که با وجود بسته‌بندی اولیه و مشکلات حمل و نقل، در کیفیت و طعم‌های مختلفی موجود بود.
 

در طول قرن گذشته، ما در مورد چای چیزهای فراوانی یاد گرفتیم. هم اکنون لیپتون گروه فراوانی از نوشیدنی های بر پایه‌ی چای، از برگ آن گرفته تا چای کیسه‌ای، ارائه می‌دهد

در سال ۱۸۸۰، کار آفرین و نوآور ۴۰ ساله‌ی متولد گلاسکو، به نام سر توماس لیپتون، موقعیتی برای جهانی شدن چای با کیفیتی تضمین شده و قیمتی قابل قبول را پیش‌بینی کرد. او در سال۱۸۹۰ شروع به فروش چای در سیلان (سریلانکای امروزی) و بسته‌بندی و فروش اولین چای لیپتون کرد. با تکیه بر نقطه نظر اولیه خود، بسته‌بندی و حمل و نقل چای را با هزینه‌ای کم ترتیب داد تا چای خود را مستقیما از مزارع چای به قوری‌های چای انتقال دهد. در سال ۱۸۹۳، شرکت توماس لیپتون را به طور رسمی ثبت کرد، یک شرکت بسته‌بندی چای که دفتر اصلی و کارخانه آن در هوبوکن نیوجرسی بود.
چای لیپتون ارل گری ، چایی که در هرجا از آن لذت می‌برید.
چای‌های لیپتون موفقیتی فوری در ایالات متحده و انگلستان بدست آوردند. در راستای مشارکت و به رسمیت شناختن نقش استثنایی توماس لیپتون در صنعت چای، او در سال ۱۸۹۸ و در سن ۴۸ سالگی توسط ملکه ویکتوریا به لقب شوالیه مفتخرشد و سرتوماس لیپتون خطاب گرفت.
هم‌ اکنون لیپتون برترین برند چای در دنیاست که در بیش از ۱۵۰ کشور فروخته می‌شود
 
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه