در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

هندزفری بلوتوث جبرا مدل jabra mini

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

جبرا مینی یک هدست سبک و زیبا و بسیار جمع و جور با قابلیت بلوتوث و پخش موزیک

همچنین دارای تکنولوژی gps

✔ وزن:8.5 گرم

✔ ابعاد:9.9 × 14.7 × 47.1 میلی متر

✔ :میکروفن

✔ لوازم همراه:سرگوشی‌های یدک + یک کابل microUSB

✔ :قابلیت اجرای موسیقی

✔ :قابلیت مکالمه

✔ :قابلیت بلوتوث

✔ مدت زمان شارژ:6 ساعت

✔ :قابلیت کاهش نویز

✔ :کم مصرف با قابلیت خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده

✔ :قابلیت کنترل صدا

دسته بندی: BRANDS
تومان 32,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

جبرا مینی یک هدست سبک و زیبا و بسیار جمع و جور با قابلیت بلوتوث و پخش موزیک

همچنین دارای تکنولوژی gps

✔ وزن:8.5 گرم

✔...

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
JABRA MINI وزنی ندارد و به هیچ وجه بر روی گوش شما سنگینی نخواهد کرد و شما می توانید کار های روز مره خودتان را به راحتی انجام دهید. این هدست بهترین کیفیت صدای ممکن را برای شما پخش می کند به طوری که به هیچ عنوان گوش شما اذیت یا آسیب نخواهد دید.
هدست های بلوتوثی همیشه مورد استقبال زیاد کاربران قرار می گیرند و در همه ی فروشگاه ها شاهد مدل های مختلفی از آنها هستیم. یکی از همین هدست ها JABRA MINI می باشد که یکی از بهترین و پر فروش ترین این اجناس می باشد.
طراحی
طراحی بسیار زیبا و جمع و جور بودن این هدست یکی از دلایل استقبال فراوان کاربران بوده است. بر روی این هدست سه دکمه وجود دارد که کاربرد آن برای روشن و خاموش کردن هدست ، پاسخ یا رد تماس و کنترل حجم آن می باشد که می توانید با فشردن آرام آن این موارد را انجام دهید. همچین زمانی که هدست را به شارژر وصل کنید می توانید با خاموش روشن شدن یک ال ای دی از وضعیت آن اطلاع داشته باشید.
کیفیت
برای استفاده از این هدست فقط نیاز است که قلاب پلاستیکی آن را پشت گوش خود تنظیم و آن را روشن نمایید. همچنین می توانید آهنگ های گوشیتان را از آن پخش نمایید و از شنیدن موسیقی با کیفیت بسیار عالی و میزان صدای استاندارد لذت ببرید. این هدست از بهترین پلاستیک مرغوب ساخته شده است و در برابر فشار بسیار مقاوم می باشد. حتی می توانید در شب ها آن را بر روی گوش خود گذاشته و موسیقی آرامش بخش را از گوشی خود پلی کنید و با آن به خواب بروید و یا آن را براحتی از گوش خود جدا کنید و بر روی میز بگذارید.
باتری
این هدست به صورت هوشمند ساخته شده است و اگر شما بدون خاموش کردن آن یک ساعت آن را تکان ندهید به صورت خودکار خاموش می شود و از استفاده شدن باتری بیهوده جلوگیری می کند و در نهایت شما آن را روشن و از آن استفاده نمایید.
یک قابلیت بسیار خوب این هدست این است که اگر هدست شما مفقود شد نیازی به جستجوی آن نیست. شما براحتی می توانید اپلیکیشن مخصوص هدست را بر روی گوشیتان نصب و از GPS گوشی آن را پیدا کنید.
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه