در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

هندزفری بلوتوث جبرا مدل jabra extreme2

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

هندزفری بلوتوثی jabra extreme 2 یک گوشی بسیار جمع و جور و قدرتمند است که جزو محبوب ترین هندزفری های شرکت جبرا می باشد و طرفداران زیادی دارد.

 

✔ وزن:9.6 گرم

✔ :میکروفن

✔ :قابلیت اجرای موسیقی

✔ :قابلیت مکالمه

✔ :قابلیت بلوتوث

✔ :کیفیت صدای HD

✔ :نسل سوم تکنولوژی کاهش نویز محیط

✔ مدت زمان شارژ:6 ساعت

✔ :قابلیت اتصال به 2 دستگاه بلوتوث به صورت همزمان

✔ :قابلیت اعلان صوتی شماره تماس گیرنده، وضعیت اتصال و نحوه تنظیم و راهنمای صوتی مراحل نصب

✔ :قابلیت حذف کامل نویز با استفاده از تکنولوژی ۲ میکروفون

دسته بندی: BRANDS
تومان 41,500 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

هندزفری بلوتوثی jabra extreme 2 یک گوشی بسیار جمع و جور و قدرتمند است که جزو محبوب ترین هندزفری های شرکت جبرا می باشد و طرفداران زیادی دارد.

 

✔ وزن:...

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
 
JabraEXTREME260secBenefitmoviemainhighre
 
هندزفری‌ها ابزارهایی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بدون نگه‌داشتن گوشی در کنار گوششان به کارهایی مثل مکالمه یا گوش‌دادن به موسیقی بپردازند. در ابتدا که تلفن‌های همراه درگاه‌های خروجی صدای متفاوتی داشتند، شرکت‌های سازنده به این فکر می‌کردند که هندزفری‌هایی متناسب با درگاه‌های خروجی صدا برای گوشی‌های مختلف بسازند و از این طریق تولیدات خود را برای هر نوع تلفن همراهی بسط دهند. به‌همین‌خاطر، امکان اینکه از یک هندزفری برای اتصال به گوشی‌های مختلف‌ استفاده شود، کم بود. درهم‌پیچیده‌شدن سیم‌های هندزفری، تاشدن، کشیدگی یا احتمال کنده‌شدن سیم‌ها، از دیگر مشکلاتی بودند که کاربران با آن‌ها روبه‌رو می‌شدند.
با فراگیرشدن سیستم ارتباط بلوتوث، شرکت‌های تولید‌کننده به این فکر افتادند که می‌توانند از این طریق، مشکل سیم‌های هندزفری را برای همیشه حل کنند و راحتی و آسایش بیشتری را در اختیار کاربرانشان قرار دهند. حالا دیگر با اتصال هندزفری‌ها به گوشی‌ها از طریق بلوتوث، فرقی نمی‌کند که گوشی شما ساخت چه شرکتی است یا چه نوع درگاهی برای خروجی صدا دارد؛ کافی است بلوتوث گوشی‌تان را روشن کرده و به جست‌وجوی نام هندزفری بلوتوث خود بپردازید و آن‌ها را باهم جفت کنید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که نسخه‌ی بلوتوث گوشی‌تان نباید از نسخه‌ی بلوتوث هندزفری پایین‌تر باشد. هندزفری‌های بلوتوث بر حسب برند، مدل و مشخصات فنی‌شان قابلیت‌های مختلفی ازجمله مکالمه، پخش موسیقی، اتصال هم‌زمان به دو دستگاه، اتصال از طریق NFC و مدت زمان نگهداری شارژ دارند.
جبرا جزو برندهایی ا‌ست که در تولید هندزفری‌های بلوتوث حرفی برای گفتن دارد. کیفیت بالای ساخت، دانش فنی، به‌روزبودن و تنوع محصولات، از ویژگی‌هایی‌ است که اعتماد کاربران را به این نام جلب کرده است. 
 این شرکت دارای 875 نفر کارمند می باشد که همه آنها به دنبال تکنولوژی و پیشرفت هستند. قدمت این کمپانی به سالها پیش برمیگردد که همیشه در زمینه اسپیکر و هدست های مناسب گوشی موبایل کار کرده است. البته با نگاهی دقیق در این رابطه می توان گفت که هر ساله شرکت جبرا در حال پیشرفت در زمینه طراحی و تکنولوژی می باشد. حال پس از برسی شرکت جبرا نگاهی دقیق تر به هندزفری جبرا Extreme 2 می اندازیم و از نزدیک به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.    
38-for-jabra-extreme-2-bluetooth-headset
برای همه ما تابه حال بسیار پیش آمده است که در حین رانندگی و یا زمانی که دستتان بند است تلفن همراهتان به صدا در می آید و شما می خواهید حتما به تماسهایتان پاسخ دهید، هندزفری های بلوتوثی در مدل های متفاوت به همین منظور طراحی شده اند اما برخی از این مدل ها برای استفاده طولانی مدت بسیار مفیدترند. آنها باید دارای سری های بسیار نرم و انعطاف پذیر باشند و یا با آرگونومی گوش سازگاری داشته باشد.
Jabra%20Extreme2%20Bluetooth%20Headset.j
 
از نظر کیفیت صدایی می توان گفت صدایی رسا و بدون هیچ نویزی را انتقال می دهد. این محصول قادر به تولید صدایی با کیفیت بسیار خوب در حد HD می باشد. با این هندزفری می توان به موسیقی نیز گوش دهید و با در نظر گرفتن مکان قرارگیری کلیدهای این محصول می توان گفت دسترسی بسیار راحتی برای تنظیم صدا نیز دارید.
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه