در حال بارگزاری ...
  • خانه
  • BRANDS
  • هدست بلوتوثی رم خور مدل HEADSET BLUETOOTH JBL S980
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

هدست بلوتوثی رم خور مدل HEADSET BLUETOOTH JBL S980

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

هدست JBL S980 دارای کیفیتی عالی و منحصر به فرد می باشد. روی بدنه ی آن پنل مدیریتی تعبیه گشته که شامل عقب و جلو بردن آهنگ، دکمه ی کنترل صدا و غیره است همچنین قابلیت پاسخگویی به تماس های ورودی شما را نیز شامل می شود. رنگ بندی موجود آن در کاندید مشکی و آبی است.

✔ :نوع اتصال بلوتوث,AUX,SD CARD

✔ لوازم همراه:کابل شارژ، دفترچه راهنما به انگلیسی

✔ :نوع باتری لیتیومی

✔ :سازگار با انواع دستگاههای هوشمند اندروید و IOS و دستگاههای مجهز به بلوتوث،دارای دکمه های روشن و خاموش،بعدی و قبلی، ولوم صدا

✔ :قابلیت پاسخگویی به تماس

✔ :داری کلید های کنترل صدا و پاسخ تماس

✔ :دارای دسته های تاشو

دسته بندی: BRANDS
تومان 168,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

هدست JBL S980 دارای کیفیتی عالی و منحصر به فرد می باشد. روی بدنه ی آن پنل مدیریتی تعبیه گشته که شامل عقب و جلو بردن آهنگ، دکمه ی کنترل صدا و غیره است همچنین قابلیت پاسخگویی به تماس های ورودی شما را نیز شامل می شود. رنگ بندی موجود آن در کاندید مشک...

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
طریقه برقراری اتصال بلوتوث برای هدفون جی بی ال S980 بسیار ساده است. کافیست تا دکمه POWER روی هدفون را اندکی نگه دارید. پس از آن هدفون با اعلام بلوتوث مود نشان می دهد که آماده اتصال به گوشی است. برای اولین اتصال بلوتوث کافیست، بلوتوث گوشی خود را روشن کنید. وارد قسمت بلوتوث شده، اضافه کردن دستگاه را بزنید و بر روی جستجو کلیک کنید. از اسامی ظاهر شده بر روی S980 یا اسمی مشابه کلیک کنید. هدفون آماده استفاده از طریق بلوتوث می باشد.
پخش موسیقی از رم میکرو
با قرار دادن رم میکرو در شیار مربوطه بر روی بدنه هدفون می توانید از جی بی ال S980 به عنوان یک دستگاه پخش موسیقی مجزا و قابل حمل استفاده کنید.
اتصال با کابل AUX
اگر میخواهید از این مدل هدفون JBL با استفاده از اتصال کابل هم استفاده کنید، مشکلی نیست. کافیست یک سر کابل AUX را به دستگاه مورد نظر وصل کنید و سر دیگر کابل رو به هدفون متصل کنید.
نکته) در اتصال با سیم نیازی به روشن کردن هدفون و مصرف باتری نیست.
رادیو FM
هیجان شنیدن یک گزارش فوتبال یا گوش دادن به برنامه های رادیو هم با هدفون جی بی ال S980 امکان پذیر است. کافیست در منطقه ای قرار داشته باشید که دارای امواج رادیویی باشد.
کلید های تعبیه شده روی بدنه
دارای ۵ کلید که که شامل عقب و جلو بردن آهنگ، دکمه ی کنترل صدا و غیره است ، همچنین قابلیت پاسخگویی به تماس های ورودی شما را نیز شامل می شود.
هنگام ضعیف شدن باتری، هدفون به شما پیغام Low Battery را اعلام می کند.
برای شارژ JBL S980 می توانید از کابل همراه هدفون استفاده کنید و با استفاده از کامپیوتر یا شارژرهای معمولی هدفون را شارژ نمایید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه