در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پودر هات چاکلت اکشن بسته 10 عددی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔تاریخ انقضا : 1401/02

✔نوع : پودر شکلات داغ

✔تعداد در بسته : 10 ساشه

✔وزن هر ساشه : 18 گرم

✔وزن بسته بندی : 180 گرم

✔هر ساشه : یک فنجان نوشیدنی

✔کشور تولید کننده : ایران

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: صفحه اصلی
40,000
تومان 37,000 تومان تومان 3,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔تاریخ انقضا : 1401/02

✔نوع : پودر شکلات داغ

✔تعداد در بسته : 10 ساشه

✔وزن هر ساشه : 18 گرم

✔وز...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

هات‌چاکلت یا شکلات داغ، یکی از نوشیدنی‌های وسوسه کننده ای است که محال ممکن است به شما تعارف کنند و آن را کنید. هات‌چاکلت یک نوشیدنی گرم می باشد، که از شکلات رنده شده، شکلات ذوب‌ شده یا پودر کاکائو، شیر گرم یا آب و احتمالاً اگر علاقه ‌مند به شیرینی طعم این نوشیدنی گرم باشید، قدری شکر ساخته ‌شده است. از آنجا که ماده اصلی هات چاکلت شکلات است می‌توان تمام خواص شکلات را به آن نسبت داد. شکلات مملو از مواد معدنی مغزی مانند پتاسیم، آهن، منیزیم، فسفر، روی و ویتامین‌ها، به ویژه ویتامین‌های گروه ب است. بسیاری از افراد در زمان افسردگی و ناراحتی میل زیادی به شکلات پیدا می‌کنند و خیال می‌کنند شکلات حالشان را خوب می‌کند، این موضوع کاملاً درست است. شکلات یک داروی ضد افسردگی طبیعی است. تئوبرومین موجود در شکلات یک محرک شناخته شده برای مغز است. همچنین تیرامین و فنیل اتیل آمین، دو ماده مشابه آمفتامین است که باعث بهبود عملکرد مغزی می‌شوند. ماده مفید دیگری که در شکلات وجود دارد آنتی اکسیدان‌ها و فلاونوئیدها هستند که نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی دارند. این خوراکی انرژی‌زا و پرطرفدار بسیار مفید است اگر در خوردن آن زیاده‌روی نکنید و تا آنجا که می‌توانید از شکلات‌های خالص و کم ‌شکر استفاده کنید. هات چاکلت اکشن 360 گرمی، حاوی 10 ساشه پودر مخلوط کاکائویی (هات چاکلت) 18 گرمی می باشد؛ که هر ساشه معادل یک فنجان نوشیدنی است.

ساشه : ساشه (به فرانسوی: sachet) کیسهٔ کوچک یک بارمصرفی است که معمولاً حاوی مواد مصرفی مانند سس، پودر، شامپو، دارو و ... است و از آن در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و مانند آن ها کاربرد دارد.

ترکیبات : شکر، پودر خامه ای کننده غیر لبنی (کریمر)، پودر کاکائو، شیر خشک، مالتودکسترین، نمک، آنتی کیکینگ، طعم دهنده مجاز خوراکی

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه