در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

میکروسکوپ مدل Science Microscope c2121

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔کیت کامل میکروسکوپ علمی

✔محتوی : 1.یک عدد میکروسکوپ 2.پنج عدد لام آزمایشگاهی 3.یک عدد مخزن پلاستیکی نگهداری باکتری 4.دو عدد مخزن استوانه ای برای جمع آوری نمونه 5.یک عدد پنس (انبر)

✔ویژگی های میکروسکوپ : 1.دارای نور برای مشاهده بهتر و دقیق تر 2.دارای دکمه پاور 3.دارای شاسی زوم دستگاه 4.دارای شاسی تنظیم نور دستگاه (به صورت آسانسوری، حرکت در ارتفاع) 5.دارای 3 سر متحرک با قابلیت های بزرگنمایی متفاوت (100x 400x 1200x)6.دارای قابلیت حرکت پایه

✔منبع نور دستگاه : باتری

✔مناسب کودکان ونوجوانان و دانش آموزان 8 سال به بالا

✔ هشدار : برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست دارای قطعات کوچک می باشد

دسته بندی: صفحه اصلی
210,000
تومان 185,000 تومان تومان 25,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔کیت کامل میکروسکوپ علمی

✔محتوی : 1.یک عدد میکروسکوپ 2.پنج عدد لام آزمایشگاهی 3.یک عدد مخزن پلاستیکی نگهداری باکتری 4.دو عدد مخزن استوانه ای برای جمع آوری نمونه 5.یک عدد پنس (انبر)

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

میکروسکوپ از دو واژه میکرو ( ریز ) و سکوپ ( مشاهده ) تشکیل شده است، پس می توان از واژه ریزبین هم استفاده کرد. میکروسکوپ یا ریزبین دستگاهی است که دیدن اجسامی که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند را امکان پذیر می کند.

میکروسکوپ یکی از ابزار های مهم تجهیزات آزمایشگاهی برای دیدن نمونه ها با بزرگنمایی بسیار بالا است. همه ی میکروسکوپ ها بر اساس نور و طول موج های مختلف کار میکنند.  این دستگاه شامل پایه و لوله و عدسی های شیئی می باشد.

پایه برای قرار گرفتن میکروسکوپ است و ستونی دارد که اجزای آن به هم متصل است.

لوله راه دیدن ذرات و چشم است که به تک چشمی و 2 چشمی تقسیم می شود. پیشنهاد میکنیم برای مواقعی که طولانی مدت از میکروسکوپ استفاده می کنید از لوله ی 2چشمی استفاده کنید. به طور کلی هدف تمام میکروسکوپ ها ایجاد تصاویر با کیفیت از ذراتی است که با چشم غیرمسلح توان دیدن آن ها امکان ندارد.

میکروسکوپ مدل Science Microscope c2121 کیت یک پکیج کامل برای انجام آزمایش های ابتدایی برای کودکان علاقه مند به علوم آزمایشگاهی . این مجموعه نسبت به دیـگر مجموعه میکروسکوپ ها، طراحی و ساختاری ساده تر دارد که برای محدوده سنی کودکان بسیار مناسب می باشد. سادگینحوه کارکردن با این مجموعه، باعث می شود تا کودکان با اصول کلی کار با میکروسکوپ و انجام کارهای آزمایشی و همچین با فــرایندعملکرد میکروسکوپ آشنا شوند و آزمایش های ابتدایی خود را روی آن انجام دهند. بزرگنمایی این مـیـکـروسـکــوپ تا 1200 برابر بوده و بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده است. میتوانید با پیچ های بزرگی که بر روی بدنه و لنز آن تعبیه شده است فوکــوس چشــمی و میزان بزرگنمایی آن را تعیین کنید. بازوی اصلی میکروسکوپ نیز قابلیت چرخش دارد و میتوانید آن را متناسـب بـا وضـــعــیـت خــــــــود تنظیم کنید. این مجموعه میتواند بــهــتـرین انتخاب برای استفاده در کلاس های درس فیزیک و شیمی مدارس برای آموزش هرچه عملی تر و شـهـودی ‌تر آزمـایـش‌ ها و همچنین بهترین هـدیــه بـــــــرای کودکان شیفته علوم آزمایشگاهی ( فیزیک ، شیمی و زیست شناسی ) باشد . این میکروسکوپ با 2 بــاتــری قــلـــمی کار میکند که تهیه آن به عهده شماست.

کیت کامل میکروسکوپ محتوی یک عدد میکروسکوپ، پنج عدد لام آزمایشگاهی، یک عدد مخزن پلاستیکی نگهداری باکتری، دو عدد مخزن استوانه ای برای جمع آوری نمونه و یک عدد پنس (انبر) می باشد. این میکروسکوپ دارای نور برای مشاهده بهتر و دقیق تر، دکمه روشن خاموش کردن نور میکروسکوپ، شاسی تنظیم نور دستگاه (به صورت آسانسوری، حرکت در ارتفاع)، شاسی زوم دستگاه وهمچنین دارای 3 سر متحرک با قابلیت های بزرگنمایی متفاوت (100x 400x 1200x) و قابلیت حرکت پایه می باشد. برای راه اندازی دستگاه به 2 عدد باتری قلمی نیاز است.

  این وسیله کمک آموزشی، مناسب کودکان، نوجوانان و دانش آموزان 8 سال به بالا می باشد.

هشدار : برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست؛ زیرا که دارای قطعات کوچک می باشد

کیت کامل میکروسکوپ مدل  Science Microscope c2121 یک وسیله کمک آموزشی مناسب برای کودکان و دانش آموزان خلاق و کاشف است؛ که قابل استفاده در آزمایشگاه های علوم می باشد.

با کالابرد خرید بدونواسطه را تجربه کنید 

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه