در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مجموعه نرم افزاری گردو نسخهGERDOO 41

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔مرجع صادر کننده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

✔قابلیت نصب بر روی ویندوز 10 , ویندوز 8.1 , ویندوز 7 , ویندوز XP

✔کاربرد نرم افزار گرافیکی , کاربردی , مهندسی , انیمیشن

✔نداشتن قفل و عدم آسیب به DVD-ROM با امکان کپی بی دردسر تمامی نرم افزار ها بر روی هارد، فلش و ...

✔مجموعه کاملی از جدیدترین نرم افزار های کاربردی برای سیستم عامل ویندوز با امکان نصب آسان نرم افزارها برای سیستم عامل ویندوز

✔نسخه نهایی ویندوز ۱۰ بروزرسانی 19H2 ورژن 1909 شامل آپدیتهای 2020 با پشتیبانی از UEFI در هر دوساختار ۳۲ و ۶۴ بیتی

✔عرضه شده برروی 20 عدد دی وی دی ناین با کیفیت که علاوه بر تضمین دوام و سازگاری دیسک‌ها با دستگاه های مختلف، حمل و نقل آسانتر آنرا نیز به همراه دارد

دسته بندی: تمام محصولات
135,000
تومان 105,000 تومان %22 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔مرجع صادر کننده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

✔قابلیت نصب بر روی ویندوز 10 , ویندوز 8.1 , ویندوز 7 , ویندوز XP

✔کاربرد نرم افزار گرافیکی , کاربردی , مهندسی , انی...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

مهمترین برتری نرم ‏افزاری اتوران گردو، قابلیت اجرای آن بر روی تمامی نسخه‏ های ویندوز XP، 7، 8.1 و 10 بوده و جهت اجرا و نصب آن، نیازی به پیش‏نیازهای مختلفی که اتوران‏ های مجموعه‏ های دیگر از آن بهره می‏ گیرند، نخواهید داشت. مجموعه‏ های نرم ‏افزاری موجود در کشور هر یک نیازمند پیش‏نیازهای مختلفی بر روی ویندوز بوده و در نسخه ‏های قدیمی ویندوز قابل بهره ‏برداری نیستند. پیش‏نیازهایی همچون آخرین نسخه مرورگر Internet Explorer، Microsoft .Net Framework،Adobe Flash Player و نسخه ‏های متعدد،   ++MS Visual C که کاربران را با چالش‏های متعددی روبرو می ‏سازند. یکی از برترین قابلیت های اتوران گردو امکان تغییر سایز دلخواه آن است. اتوران ‏های مورد استفاده مجموعه ‏های نرم ‏افزاری کشور غالباً در سایزهای بزرگ و بدون تغییر ارائه ویندوز ۱۰ نســل جدید سیســتم عامل محبوب شــرکت مایکروســافت اســت. تغییرتا گســترده و بهینه ســازی عملکرد هســته سیســتم عامل، وینــدوز۱۰ را بــه جایگزینــی قابــل اعتمــاد بــرای سیســتم عامل هــای نســل پیشــین بــدل کــرده و آن را میتــوان نقطــه عطفــی تــازه درپیشــرفت تکنولــوژی نرم افزار دانست. رابــط کاربــری دوگانــه این وینــدوز برخــلاف ویندوزهای پیشــین،امکان استفاده از صفحات لمسی را در حالتی موسوم به Tablet Mode برای کاربران فراهم کرده تــا مایکروســافت گامــی رو بــه جلــو بــرای تحقــق رویــای یکپارچــه ســازی سیســتم عامل در دســتگاههای مختلــف را برداشــته باشــد. بروزرســانی های پــی د رپی و بــی وقفــه مایکروســافت ایــن سیســتم عامل را بــه اوج صلابــت رســانده اســت. وینــدوز ارائه شده در این محصول جدیدترین نسخه ویندوز 10 بوده ، که با نام 19H2  توسط مایکروسافت معرفی شده است. دراین نـسـخه از وینــدوز شــاهد تغییــرات جذابــی هســتیم کــه در زیــربــه آن اشــاره خواهیــم داشــت:

تم روشن جدید در این نسخه در دسترس است که رنگ نوار وظیفه ، منوی استارت را به سفید تغییر می دهد.

صفحه قفل از افکت اکریلیک بلور برخوردار است.

آیکون جدید قطع اتصال به شکل کره زمین ، هنگام قطع اتصال از اینترنت در قسمت system tray نمایش داده میشود .

Task Manager، اکنــون بــه شــما اعــلام می کنــد کــه کــدام برنامه هــا توســط هر یــک از نمایشــگر ها و یــا سیســتم بــه کار گرفتــه شــده اند.

می‏شوند و مشکلات فراوانی را برای کاربرانی که از نوت بوک‏های 10 اینچی، تبلت‏های ویندوزی و مانیتورهای قدیمی استفاده می‏کنند، ایجاد خواهد کرد.


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه