در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مایع پاک کننده چند منظوره سطوح حاوی ذرات میکرو کریستال سیف حجم 750 میلی لیتر

فروش فقط تهران

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔نوع : مایع کرمی تمیزکننده سطوح

✔قابلیت : پاک کنندگی و لکه زدایی

✔رایحه : گل های بهاری

✔حاوی ذرات میکرو کریستال جهت از بین بردن سرسخت ترین لکه‌ ها

✔حجم : 750 میلی لیتر

✔دارای مجوز سازمان غذا و دارو

دسته بندی: شوینده و نظافت
تولید کننده: سیف
20,000
تومان 15,400 تومان %23 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔نوع : مایع کرمی تمیزکننده سطوح

✔قابلیت : پاک کنندگی و لکه زدایی

✔رایحه : گل های بهاری

✔حاوی ذرات میکرو کریستال جهت از بین بردن...

جدید

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت برای تمیز کردن سطوح منزل یا محیط کارتان هستید، مایع پاک کننده چند منظوره سطوح حاوی ذرات میکرو کریستال سیف حجم 750 میلی لیتر، با رایحه گل‌های بهاری انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این محصول با وجود ذرات فعال و مؤثر در ترکیباتش، می‌تواند به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن، سخت‌ترین و کهنه‌ترین لکه‌ها را هم از بین ببرد. کرم تمیز کننده‌ی سطوح سیف که در حجم 750 میلی لیتر عرضه شده، کمک می‌کند تا بدون فشار دست، فقط با کمک یک دستمال مخصوص، به راحتی لکه‌ها را تمیز کرد. تاثیر ویژه‌ی این محصول زمانی نمایان می‌شود که پس از تمیز کردن سطوح مورد نظر، سطوح را براق، تمیز و یکدست ببینید. مایع کرمی سیف را می‌توان بر سطوح سرامیکی و فلزی نیز استفاده کرد.

توجه : کرم تمیزکننده را بر روی سطوح ضدآب استفاده کرده و از استفاده این محصول روی کفپوش‌های لینولئوم و منسوجات اجتناب کنید. هنگام استفاده روی سطوح حساس مانند سطوح رنگ شده، آلومینیوم و یا هر سطح دیگری ابتدا بر روی یک قسمت کوچک نامشهود آزمایش شود تا از بروز آسیب دیدگی‌های احتمالی جلوگیری شود.

طریقه مصرف : مایع کرمی سیف را بر روی اسفنج یا پارچه مرطوب و یا مستقیماً بر روی سطح ریخته، سپس سطح مورد نظر را پاک کرده و برای نتیجه بخشی بهتر چند دقیقه صبر نموده و سپس با آب بشویید. از رقیق کردن این محصول با آب خودداری نمایید. بعد از مصرف، درب محلول را ببندید.

احتیاط : قبل از مصرف دستورالعمل استفاده را مطالعه نمایید. بعد از مصرف دست های خود را بشویید. در هنگام مصرف از دستکش خانگی استفاده نمایید. برای شستشوی دست و غذا به کار نبرید. دور از دتسرس اطفال نگه دارید. بعد از مصرف درب محصول را ببندید.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه