در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص تمیز کننده دندان مصنوعی کورگا مدل BIO بسته 30 عددی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔قرص دندان مصنوعی

✔کاربرد : تمیز کننده

✔تعداد قرص در بسته : 30 عدد

✔دارای عصاره نعنا

✔ضد حساسیت

✔غیر خوراکی

✔کشور سازنده : ایرلند

دسته بندی: تمام محصولات
تومان 90,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔قرص دندان مصنوعی

✔کاربرد : تمیز کننده

✔تعداد قرص در بسته : 30 عدد

✔دارای عصاره نعنا

✔ضد حساسیت...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

دندان مصنوعی که جایگزین دندان های از دست رفته می شود، معمولاً از آکریل یا ترکیبی از آکریل و فلز است. دندان مصنوعی پارسیل جایگزین تعدادی از دندان های از دست رفته (تا زمانی که تمام دندان ها از دست بروند و دندان مصنوعی کامل جایگزین شود) می شود. مانند دندان های طبیعی، دندان مصنوعی نیز می تواند محل تجمع پلاکت ها و ذرات غذایی باشد. خصوصاً زیر دندان مصنوعی محل بسیار مناسبی برای رشد میکروب هاست؛ به همین دلیل رعایت بهداشت روزانه دهان کاملاً لازم به نظر می رسد.

بهداشت نامناسب دندان مصنوعی می تواند منجر به تشکیل جرم و بوی بد دهان شود. در صورت امکان، بهتر است پس از هر بار صرف غذا، دندان مصنوعی را درآورید و آن را بشوئید.

یکی از مزایای دندان های مصنوعی متحرک این است که می توان به راحتی آن ها را از دهان خارج کرد و بعد از تمیز کردن سرجای خود قرار داد. بنابراین کسانی که از دندان های مصنوعی متحرک استفاده می کنند باید توجه داشته باشند که علاوه بر بهداشت دهان و دندان های طبیعی، دندان های مصنوعی را نیز باید به طور مرتب تمیز کنند.

قرص تمیز کننده دندان مصنوعی کورگا  با فعالیت آنتی باکتریال تمیز کننده دندان های مصنوعی می باشد و به جلوگیری از ایجاد جرم ها و باکتری های مسبب پلاک های دندانی کمک می کند؛ همچنین لک های ایجاد شده در اثر نوشیدن قهوه، چای و باقی مانده مواد غذایی را از بین می برد. و با عصاره ی نعنای موجود تازگی و طراوت به دهان می بخشد.

روش استفاده : ابتدا یک عدد قرص را داخل لیوان آب داغ بیندازید. بلافاصله دندان مصنوعی را داخل لیوان انداخته به طوری که محلول کاملاً آن را پوشش دهد. بگذارید تا دندان مصنوعی 3 دقیقه داخل لیوان بماند. قبل از قرار دادن دندان مصنوعی در دهان آن را با برس نرم و آب گرم بشویید . برای دستیابی به بهترین نتیجه به صورت روزانه استفاده کنید

توصیه مهم : 

  •  قرص ها را در دهان نگذارید
  • محلولی که برای شستشو استفاده کرده اید را به هیچ عنوان ننوشید و یا دهان را با آن نشویید .
  •  به چشم ها و یا دهانتان بعد از لمس قرص ها دست نزنید .
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه