در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

عروسک فیگور پونی کلاه دار 12 عددی

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔شامل 12 عدد فیگور اسب های کلاه دار پونی

✔جنس : پلاستیک مرغوب

✔بدون بسته بندی جعبه ای

✔ارتفاع هر فیگور حدود 5 تا 6 سانتی متر

✔قابلیت حرکت ندارد

✔قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی دارد

✔مناسب کودکان بالای سه سال

✔باید توجه داشته باشید که این عروسک های فیگور برگرفته از کارتون مای لیتل پونی بوده و به صورت خلاقانه تولید شده اند و ممکن است هیچ یک از شخصیت های برجسته این کارتون را شامل نباشد و عروسک ها تماماً مطابق با عکس می باشند

165,000
تومان 135,000 تومان تومان 30,000 تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔شامل 12 عدد فیگور اسب های کلاه دار پونی

✔جنس : پلاستیک مرغوب

✔بدون بسته بندی جعبه ای

✔ارتفاع هر فیگور حدود 5 تا 6 سانتی متر

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

انیمیشن اسب کوچولوی من My Little Pony یه کارتون فانتزی هست که داستان چندتا اسب کوچولو و مهربونه. اونا توی یه سرزمین عجیب و غریب زندگی میکنن؛ البته به جز این اسب‌های بامزه، تو این سرزمین که اسمش آگوستریا هست، اسب‌های شاخ‌دار، اسب‌های پرنده و موجودات فانتزی دیگه‌ای هم هستند.

فیگور پونی کلاه دار، شامل ۱۲ عدد اسب پونی 5 تا 6 سانتی متری می باشد که از جنس پلاستیک مرغوب تولید شده اند. هر یک رنگی متفاوت با توجه به شخصیت اسب ها دارند. باید توجه داشته باشید که این عروسک های فیگور برگرفته از کارتون مای لیتل پونی بوده و به صورت خلاقانه تولید شده اند و ممکن است هیچ یک از شخصیت های برجسته این کارتون را شامل نباشد و عروسک ها تماماً مطابق با عکس می باشند.  

این اسب های پونی دارای رنگ های زیبا می باشد و در حالت های مختلف می باشند. بعضی از شخصیت ها در حال راه رفتن و بعضی به حالت ایستاده می باشند. این مجموعه اسباب بازی دخترانه بدون بسته بندی جعبه ای می باشند. از این فیگور ها بعنوان اسباب بازی، کلکسیون و حتی تزئین روی کیک میتوان استفاده کرد.

این اسباب بازی برای کودکان بالای سه سال طراحی و ساخته شده است و برای کودکان زیر سه سال اصلا مناسب نمی‌ باشد؛ زیرا دارای قطعات ریز می باشد که احتمال بلعیده شدن را توسط کودک دارد. این فیگور ها می تواند هدیه عالی برای دختران علاقه مند به شخصیت های اسب پونی باشد و حتی می توان از آنها برای تزئین کیک نیز استفاده کرد.

با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

 

 


محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه