در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

ست نقاشی 48 تکه آریا

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

✔ :یک عدد چسب ماتیکی

✔ :12 عدد مداد رنگی

✔ :12 عدد پاستل

✔ :12 عددگواش

✔ :6 عدد ماژیک

✔ :یک عدد مداد مشکی

✔ :یک عدد مداد قرمز

✔ :یک عدد مداد تراش

✔ :یک عدد پاک کن

✔ :یک عدد قلم مو گواش

✔ :پاک کن , تراش , مداد , ماژیک

دسته بندی: لوازم تحریر
تومان 49,000 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

✔ :یک عدد چسب ماتیکی

✔ :12 عدد مداد رنگی

✔ :12 عدد پاستل

✔ :12 عددگواش

✔ :6 عدد ماژیک

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

•نقاشی کردن یکی از کار ها و سرگرمی های مورد علاقه بسیاری از کودکان است که آن ها را به ذوق می آورد. کودکان اغلب از زمانی که با وسایل نوشتنی و کاغذ آشنا می شوند با ذهنیت خود طرح هایی می کشند که شاید برای بزرگتر ها واضح و مشخص نباشد، اما برای خودشان کاملا با مفهوم است. در این مواقع اگر از خودشان بپرسید حتما به شما توضیح خواهند داد که چه چیزی در نظرشان بوده. می توانید پشت نقاشی یادداشتی از توضیحات کودکتان بنویسید تا یادگاری ای برای آینده او باشد و در آینده از دیدن این یادگاری ها و ارزش و توجهی که در کودکی به او داشته اید، حس خوبی خواهد داشت.
•امروزه ابزار زیادی برای نقاشی کودکان وارد بازار شده که هر کدام در نوع خود برای کودک جالب و دوست داشتنی خواهد بود. اگر برای کودکتان لوازم نقاشی متفاوتی تهیه کنید، کودک خودش انتخاب می کند که نسبت به کدام یک علاقه و تمایل بیشتری دارد. کیف نقاشی آریا Arya یک محصول بسیار کامل جهت پرورش خلاقیت و ذوق و استعداد هنری کودک می باشد که برای شما والدین خوش ذوق در سایت نی نی بازار قرار گرفته و با تنوع بالایی که دارد با ابزار گوناگون موجب سرگرمی کودکان می شود.
•کیف نقاشی آریا Arya شامل 4 نوع وسیله نقاشی متفاوت و جذاب شامل ماژیک 6 رنگ، آبرنگ 12 رنگ، پاستل روغنی 12 رنگ، مداد رنگی 12 رنگ و وسایل دیگر شامل مداد مشکی و قرمز، قلم مو، چسب ماتیکی، پاک کن و تراش می باشد. با این تنوع زیاد در ابزار نقاشی، کودک برای نقاشی کاملا مشتاق و علاقه مند می شود. هر کدام شامل رنگ های متنوع  و جذابی هستند که به کودک اجازه می دهد، تجربه ها و آشنایی خوبی با هر کدام از ابزار نقاشی داشته باشد و خودش متوجه شود که به کدام یک تمایل بیشتری دارد. شما عزیزان می توانید کیف نقاشی آریا Arya را با صرف کمترین وقت به صورت آنلاین تهیه نمایید تا ما در اسرع وقت درب منزلتان تحویل دهیم.
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه