در حال بارگزاری ...
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

خمیر دندان سیگنال مدلRESISTحجم 75ML

شناسه محصول:
دسترسی: در انبار موجود نیست

خمیردندان اینتگرال 8 سیگنال محصولی است با فرمول پیشرفته مراقبت کامل علیه مشکلات معمول پیشنهاد دندانپزشکان

✔ :ضد پلاک

✔ :75 میلی لیتر

✔ :افزایش مقاومت دندان ها

✔ :فرمولاسیونی کامل با تمام ویژگی ها

✔ :دارای مجوز سازمان غذا و دارو

✔ :- اعمال فعالیت‌های 8 گانه جهت بهداشت دهان و دندان

✔ :حاوی فاکتور های ضد حساسیت و ضد پوسیگی

✔ :فاقد عصاره

✔ :محافظت از دندان در برابر پوسیدگی

✔ :تقویت لثه

✔ :آنتی پلاک

✔ :محافظ مینا - سفید کننده و خوشبو کننده دهان

دسته بندی: BRANDS
تولید کننده: سیگنال
تومان 15,800 تومان تخفیف
تعداد
امتیاز محصول
0
نقد و بررسی اجمالی
بیشتر

خمیردندان اینتگرال 8 سیگنال محصولی است با فرمول پیشرفته مراقبت کامل علیه مشکلات معمول پیشنهاد دندانپزشکان

✔ :ضد پلاک

✔ :75 میلی لیتر

✔ :افزایش مقاومت...

محصولات مرتبط

  • نقد و بررسی
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
 
خمیردندان‌ها معمولا در تیوب‌های لمینیت یا آلومینیومی بسته‌بندی می‌شوند تا (به‌سادگی) دوامی قابل‌توجه داشته باشند. فرقی نمی‌کند چه مارکی و یا چه رایحه‌ای را استفاده می‌کنید، این کاملا سلیقه‌ای است. در حالت کلی خمیردندان‌ها به چهار دسته ضدپوسیدگی، ضد جرم، ضد پلاک و ضد حساسیت تقسیم می‌شوند، گاهی هم ممکن است محصولی ترکیبی وجود داشته باشد که خصوصیت‌های چند نوع مختلف را یکجا داشته باشد. البته بچه‌ها را نباید از یاد برد، خمیردندان بچه‌ها دارای فرمولاسیونی خاص است!
خمیردندان‌های ضدپوسیدگی دارای ترکیبات فلوراید هستند که منجر به کاهش پوسیدگی دندان می‌شوند، این خمیردندان باعث استحکام دندان‌ها و در عین حال متوقف یا کند شدن فرایند پوسیدگی می‌شود. خمیردندان ضد جرم مناسب پیشگیری از جرم است و سبب می‌شود فرایند ایجاد رسوب و چسبیدن آن‌ها بر روی دندان‌ها آهسته‌تر شود. خمیردندان ضد پلاک به لطف استفاده از موادی مانند تری کلوزان ها سبب به تاخیر انداختن ایجاد پلاک‌های میکروبی دردهان می‌شود. خمیردندان ضد حساسیت برای افرادی مناسب است که دندان‌هایی حساس دارند و با خوردن بعضی غذاهای خاص(مثلا ترش، گرم یا سرد) دچار دندان درد شوند، این نوع از خمیردندان سبب کاهش این حساسیت خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید که این خمیردندان فلوراید کمی دارد و درنتیجه پاک‌کنندگی کمتری نسبت به سایر خمیردندان‌ها خواهد داشت.
هرچند که عمل مکانیکی مسواک کردن در پاکیزه کردن دندانها و دهان مؤثر است، استفاده از خمیردندان مناسب باعث می شود که محافظت از دندانها و تمیز شدن محیط دهان بهتر و بیشتر انجام شود.
خمیردندان اینتگرال 8 سیگنال محصولی است با فرمول پیشرفته مراقبت کامل علیه مشکلات معمول تشخیص داده شده توسط دندانپزشکان . 
- محافظت از دندان در برابر پوسیدگی 
- تقویت لثه 
- آنتی پلاک 
- محافظ مینای دندان 
- سفید کننده دندان 
- خوشبو کننده دهان 
- آنتی باکتریال 
 
1- کاهش پلاک میکروبی: معمولا خمیر دندان‌ها حاوی موادی هستند که نقش آنها کاهش پلاک میکروبی موجود در سطح دندان‌ها و لثه است خمیردندان ها علاوه بر داشتن مواد ضد میکروبی، با ایجاد کف و همچنین سایشی که به واسطه وجود مواد ساینده ایجاد می نمایند این نقش را ایفا نموده، دندانها را در مقابل تجمع پلاک‌های میکروبی و نهایتاً بیماری‌های لثه حمایت می نمایند.
 
2 - خاصیت ضد پوسیدگی: خمیردندان ها علاوه بر کمک به کاهش میکروبهای پوسیدگی زا به علت دارا بودن فلوراید باعث توقف پوسیدگی در مراحل اولیه و استحکام بیشتر مینای دندان و افزایش مقاومت دندانها در مقابل پوسیدگی میشود. این توافق وجود دارد که عنصر فلوراید در خمیردندانها مهمترین و مؤثرترین ماده برای سلامتی دندانها می باشد بنابراین مؤکداً توصیه می گردد افراد بزرگسال از خمیردندانهای حاوی فلوراید استفاده نمایند.
 
بافت اصلی تمام دندانها عاج میباشد که دارای ساختمان میکروسکوپی متشکل از لوله های عاجی است. مواد داخل این لوله ها باعث انتقال حرارت و حس درد می باشند. عاج در قسمت تاج دندان به وسیله مینا و در قسمت ریشه بوسیله سمان پوشیده شده است. اگر به علت پوسیدگی، سایش یا شکستگی تاج، عاج دندان به محیط دهان باز شود به علت ساختمان میکروسکوپیک عاج دندانها حساس می‌گردد و هر تحریکی باعث درد و ناراحتی میشود. به منظور رفع این مشکل برخی خمیر دندانها حاوی موادی می باشند که با رسوب در محل عاج مدخل لوله‌های عاج را مسدود می نمایند. تجویز این خمیر دندانها باعث رفع درد حساسیت از دندان‌های حساس میگردد. بدیهی است ضرورت دارد اشخاص مبتلا به دندانهای حساس جهت تشخیص قطعی به دندانپزشک مراجعه و مورد معاینه قرار گیرند.
 
با کالابرد خرید بدون واسطه را تجربه کنید

محصولات مشابه خریداری شده

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
دسته بندی کالاها
پیشنهاد ویژه